Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#23135Zajíci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 7 lety

Pavlína Jurajdová

Znění stížnosti

Připojuji se k stížnostem, které se týkají klamavé reklamy, co za kartičku vyplněnou body a několik korun k tomu, slibovala velikonoční zajíce.
Přesto, že byla s dodatkem "..do vyprodání zásob...", těžko to vysvětlíte dětem - vašim současným, ale především budoucím potencionálním zákazníkům.
Obávám se, že o velkou část z nich jste touto klamavou "akcí" přišli, protože pokud slíbíte dětem něco, na co se těší, pro co se snaží co nejvíc udělat (ať už chodí nakupovat častěji než obvykle nebo zapojí do sbírání bodů celou -i širší- rodinu) a nesplníte to, už vám věřit nebudou a při příštích nákupech se BILLE raději obloukem vyhnou...


Produkt

Velikonoční HIP HOP HOP!


Požadované řešení

Dodání žlutého zajíčka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2018 08:02, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.