Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Připojuji se k stížnostem, které se týkají klamavé reklamy, co za kartičku vyplněnou body a několik korun k tomu, slibovala velikonoční zajíce.
Přesto, že byla s dodatkem "..do vyprodání zásob...", těžko to vysvětlíte dětem - vašim současným, ale především budoucím potencionálním zákazníkům.
Obávám se, že o velkou část z nich jste touto klamavou "akcí" přišli, protože pokud slíbíte dětem něco, na co se těší, pro co se snaží co nejvíc udělat (ať už chodí nakupovat častěji než obvykle nebo zapojí do sbírání bodů celou -i širší- rodinu) a nesplníte to, už vám věřit nebudou a při příštích nákupech se BILLE raději obloukem vyhnou...
Velikonoční HIP HOP HOP!
Dodání žlutého zajíčka.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.