Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den.Kdyby to bylo ojedinělé, tak to pochopím...Ale v celku pravidelně se mi stává následující: Výběru si zboží, o které bych mel potenciální zájem. Nicméně zboží postrádá označení ceny. Tak ho vezmu a letím k informacím, kde čekám cca. 5 min., než dorazí obsluha a sdělí mi požadovanou cenu.Cena se mi nelíbí, tak vyrazím nakupovat dal. Dorazím k mrazícím boxum, kde bych si chtěl vybrat pizzu aj. mražené produkty. Od tohoto záměru mě odradí složené zboží, přes které se nedostanu s nákupním košíkem natož osobne- vzdávám to....Vynecháme podrobnosti a vrhneme se ke kasam k odbavení,kde v minulosti byl vzkaz pro zákazníky, že v případě prodlevy u odbavení, máme nárok na kompenzaci. V místě, které je vybaveno deseti pokladnami, bych očekával jiný přístup, než čekat ve frontě dvacet minut.Ani se nedivím méně trpělivým zákazníkům,kteří to vzdali a opustili své nákupní košíky a odešli pryč.Nejsem věčný ztezovatel,ale o toto jsem se se s vámi mušek podělit.Vaše filialka,s kterou nejsem já aj. spokojen, se nachází ve Vrchlabí.Těším se na zlepšení služeb a přeji krásný den.Ulrich
Přeji si být vyrozuměn na: ulrich.m@email.cz
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce (fronty, nepořádek), je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.