Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23143Nedoručení zásilky č.40693810478 na adresu, ale na sběrné místo a to ještě vzdálenější

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2018, před 7 lety

Dana Fialová Ing. Bc.

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera jsem komunikovala s řidičem, který měl doručit moji zásilku č.40693810478. Napsal , že doručení je mezi 9-11. Spojila jsem se s ním, že doručení je možné jenom do 9.30 a pak až od 11.30 - syn byl objednaný k lékaři. Slíbil, že to stihne do 9.30. V 9.45 zásilka nebyla ještě doručena a syn musel odejít. Řidič zavolal v 10,45, že nikdo není doma. Požádala jsem ho, zda by zásilku mohl doručit na adresu K Nemocnici 10 - řekl mi, že to je trasa kolegy a když jsem mu připomněla, že od rána se snažím vykomunikovat hodinu jeho příjezdu, řekl mi, že to je můj problém, že nejsem doma.
Poté odvezl zásilku ne na nejbližší svozové místo, ale na druhý konec města. vzhledem k tomu, že manžel i já Vašich služeb často využíváme bych čekala jiné jednání. Nezbývá, než se opět obracet na poštu a čekat.

Ing. Bc. Bc.Fialová Dana


Produkt

doručení zásilky


Požadované řešení

Opětovné doručení na adresu v době, kdy jsem doma nebo nabídka slevy za nedoručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 10:02, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.