Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23144Odstoupit od smlouvy a zrušit VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2018, před 7 lety

Anh Quynh Taová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat minulý rok pod mým jménem si někdo založil účet na be2 nevím jak je to možný ale bohužel je to tak. Na e-mail mi přišlo že mám dluh 170,04€ za nějaké členství? Vůbec nemám tušení o co jde tak jsem se tím nezabývala. A po měsíci přišel e-mail s výhrůžkami na vymáhání exekuci a pak že se to dá k soudu? Za prvé jméno a příjmení je úplně špatně a vůbec mi nikdy nebylo nic strhnuto z účtu ani těch 149kc za nějaké členství. A vůbec jsem se nikdy na tuhle stránku nepřihlašovala. Podle mě to někdo zneužil můj e-mail. Poslední e-mail přišlo s výhrůžkami musela jsem se tím pak zabývat a hledat vše možný. Můžete mi pomoci? Zde vám posílám číslo nespíš sk myslím té objednávky


Produkt

Číslo: 28618002263


Požadované řešení

Nikdy jsem se nezaregistrovala na vaší b2 ani jsem ho nikdy nepoužívala a nechtěla bych vůbec nic platit když ho nepoužívám někdo zneužil moji e-mail. Můžete si to sami zkontrolovat. Prosím o kladné vyřízení mého požadavku aby to vše skončilo jak s tou smlouvou i tak s tou členství. Děkuji mnohokrát.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 11:26, před 7 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2018 11:45, před 7 lety

ID: IYPSND45


Dobrý den.

V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu na adrese: collections@be2.com s potvrzením ze strany Policie,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2018 23:03, před 7 lety


Anh Quynh Taová

Dobrý den, asi jste mi špatně pochopili. Byl zneužíván jen e-mail. Jinak z mého kreditní karty nic nebylo stržení. Celou dobu vám píší že při té registraci použil můj e-mail, jméno a příjmení bylo špatně a myslím si že nevyplnoval žádné platební údaje protože z mého účtu nebylo nic strženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2018 07:19, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2018 15:50, před 7 lety

ID: IYPSND45


Dobrý den.

Kontaktujte prosím přímo Zákaznické centrum be2 na adrese: zakaznickyservis@be2.cz - jelikož se v daném případě jedná o situaci související s citlivými platebními daty, není možné tento případ i nadále projednávat na veřejné dostupné stránce,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2018 20:06, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 17:45, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.