Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako projekční a inženýrská kancelář dostáváme často od úřadů doporučenou poštu. Pokud byl naším doručovatelem p. Z. Z., zásilky doručoval perfektně, když se zcela výjimečně stalo, že v kanceláři nikdo nebyl, přinesl zásilku druhý den. V posledních týdnech se paní doručovatelka (naposled S. Š.)
nenamáhá zazvonit a rovnou hodí do schránky "Výzvu k vyzvednutí zásilky" a to třeba dnes 24.4. 2018 s datem 20.4. 2018, podací číslo RR 429678412CZ. Já pak ztratím zcela zbytečně hodinu času, když musím jet na hlavní poštu a tam vystát často půlhodinovou frontu. Můj hodinový honarář je 840,- Kč.
Ing. Jaroslav Klepiš
Vrátit doručovatele p. Z. Zemana na náš obvod
|
Tweet |
Česká pošta je povinna se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci dle čl. 40 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.