Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
minulý týden v úterý mi měli být doručeny dva balíky. Řidič mi je dokonce v místě doručení ukázal, nicméně z důvodu nesrovnalosti v dokumentaci (údajně byly odeslány duplicitně) řidič musel balíky odvézt zpět na depo. Od minulé středy mi na zákaznické lince slečny opakovaně tvrdí, že mi balík bude předán následující pracovní den. Trvá to týden a balíky ještě nepřišly. Mám podezření na ztrátu či odcizení balíků, jelikož se jedná o zásilku značné hodnoty. Žádám proto o urychlené doručení zásilky.
Dvě jízdí kola značky YT capra model 2018 black pearl
Doručit balíky v co nejkratším termínu na mou adresu.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.