Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23149Nedoručený balík s vysokou hodnotou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2018, před 7 lety

Pavel Hodonický

Znění stížnosti

Dobrý den,
minulý týden v úterý mi měli být doručeny dva balíky. Řidič mi je dokonce v místě doručení ukázal, nicméně z důvodu nesrovnalosti v dokumentaci (údajně byly odeslány duplicitně) řidič musel balíky odvézt zpět na depo. Od minulé středy mi na zákaznické lince slečny opakovaně tvrdí, že mi balík bude předán následující pracovní den. Trvá to týden a balíky ještě nepřišly. Mám podezření na ztrátu či odcizení balíků, jelikož se jedná o zásilku značné hodnoty. Žádám proto o urychlené doručení zásilky.


Produkt

Dvě jízdí kola značky YT capra model 2018 black pearl


Požadované řešení

Doručit balíky v co nejkratším termínu na mou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2018 13:26, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 22:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.