Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, nezlobte se na mě, ale jsem znechucena Vaším jednáním s lidmi!!! Dva měsíce řeším s operátory připojení O2TV a do dnes nic není vyřešené. Bylo domluvené, že technik od Vás přijede, vytáhne kabel z pod chodníku a vyvede do domu. Měl přijet 19.4.2018, což se nestalo, urgovala jsem přes operátorku, která poslala urgenci na techniky. Další den 20.4. jsem dostala kontakt na technické oddělení, kde mi bylo řečeno: ,,Do pondělí se Vám někdo ozve."opět nic. Dnes jsem volala na Vaší linku (opět) a mám zase jen vyčkat.Zajímá mě jak dlouho ještě budeme čekat, než se dá něco do pohybu. Doufám, že má stížnost se konečně dostane do ruky někomu schopnému a my budeme moci využívat Vaše služby.
Vytažení kabelu pevné linky z pod chodníku a zapojení O2TV. Dělají u Nás před domem nový chodník, tak by bylo fajn to stihnout co nejdříve, než ho dodělají!!! Což bylo také domluvené na 19.4. a nestalo se tak!!!
|
Tweet |
Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Pokud byla mezi zákazníkem a společností uzavřena smlouva za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.
Dobrý den,
velice mě mrzí, že na aktivaci O2 TV čekáte déle. Zřízení služby předchází bližší technické šetření a měření po zadání objednávky, na základě kterého se zjistí, zda-li je možné službu zřídit a zda-li budou potřeba případně i další technické práce. V případě zjištění, že přípojné vedení nevede až přímo k domu a jsou nutné technické práce, které přivedení vedení zajistí, může být doba realizace delší a samotné technické práce zajišťuje specializovaná firma dodavatele.
Jelikož se k nám váš podnět dostal až nyní a neuvedla jste žádné identifikační údaje nebo číslo objednávky, nemáme možnost rovnou zjistit, v jakém stavu je vaše objednávka.
Jestliže zatím nebyla služba zřízena, prosím, doplňte nám do neveřejných údajů číslo objednávky nebo referenční číslo plátce ze Specifikace služby nebo jiný identifikační údaje majitele, abychom si mohli dohledat podrobnosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.