Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#23152Stále jen čekat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2018, před 7 lety

Veronika Voštová

Znění stížnosti

Dobrý den, nezlobte se na mě, ale jsem znechucena Vaším jednáním s lidmi!!! Dva měsíce řeším s operátory připojení O2TV a do dnes nic není vyřešené. Bylo domluvené, že technik od Vás přijede, vytáhne kabel z pod chodníku a vyvede do domu. Měl přijet 19.4.2018, což se nestalo, urgovala jsem přes operátorku, která poslala urgenci na techniky. Další den 20.4. jsem dostala kontakt na technické oddělení, kde mi bylo řečeno: ,,Do pondělí se Vám někdo ozve."opět nic. Dnes jsem volala na Vaší linku (opět) a mám zase jen vyčkat.Zajímá mě jak dlouho ještě budeme čekat, než se dá něco do pohybu. Doufám, že má stížnost se konečně dostane do ruky někomu schopnému a my budeme moci využívat Vaše služby.


Požadované řešení

Vytažení kabelu pevné linky z pod chodníku a zapojení O2TV. Dělají u Nás před domem nový chodník, tak by bylo fajn to stihnout co nejdříve, než ho dodělají!!! Což bylo také domluvené na 19.4. a nestalo se tak!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 09:55, před 7 lety

Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Pokud byla mezi zákazníkem a společností uzavřena smlouva za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2018 19:38, před 7 lety

Dobrý den,

velice mě mrzí, že na aktivaci O2 TV čekáte déle. Zřízení služby předchází bližší technické šetření a měření po zadání objednávky, na základě kterého se zjistí, zda-li je možné službu zřídit a zda-li budou potřeba případně i další technické práce. V případě zjištění, že přípojné vedení nevede až přímo k domu a jsou nutné technické práce, které přivedení vedení zajistí, může být doba realizace delší a samotné technické práce zajišťuje specializovaná firma dodavatele.
Jelikož se k nám váš podnět dostal až nyní a neuvedla jste žádné identifikační údaje nebo číslo objednávky, nemáme možnost rovnou zjistit, v jakém stavu je vaše objednávka.
Jestliže zatím nebyla služba zřízena, prosím, doplňte nám do neveřejných údajů číslo objednávky nebo referenční číslo plátce ze Specifikace služby nebo jiný identifikační údaje majitele, abychom si mohli dohledat podrobnosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 18:04, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:44, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.