Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
očekávám obyčejnou zásilku ze zahraničí. Zahraniční dodavatel eviduje zásilku pod kódem LP00096812231372 Ve sledování zásilky je uvedeno 2018-04-16 Praha 120 22000 Cleared customs, 2018-04-19 dodejna II Brno 12 6121 Shipment at local distribution center, 2018-04-20 06:42 Delivery failed.
Pravděpodobně jsem 20.4. nebyl zastižen. Očekávál bych, že dostanu informaci o možnosti vyzvednutí. Do dnešního dne odpoledne jsem nic nedostal.
Žádám o sjednání nápravy.
obyčejná zásilka z Číny, kód pro sledování LP00096812231372
oznámení o uložení zásilky, kdy a kde mohu vyzvednout
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman