Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2316Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 11 lety

J. Š.

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si zboží, na jehož obalu je uvedena podpora SD karet o velikostech 256MB-32GB, zhruba měsíc po koupi vznikl aktualizovaný návod, který (pravděpodobně z důvodu mnou reklamované chyby) uvádí, že nejmenší podporovanou kartou je 1GB.


Při uplatnění rozporu s kupní smlouvou lživě uvádějí: Bohužel reklamace je ukončena s vyjádřením od servisu a toto je pro nás rozhodující, aniž by se zamysleli nad mým požadavkem. Tím, že servis napsal, že závada prý není v kameře, ale vůbec se nevyjádřil k tomu, že karta o kapacitě 512MB není podporována a při koupi mě o tom neinformovali.


Produkt

Kamera do auta Connect-IT 203HD


Požadované řešení

Vrácení karty s níž se závada projevuje a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 11:14, před 11 lety

V případě, že na obalu nebo v průvodních informacích k výrobku je uvedena nepravdivá informace lze uplatnit tzv. rozpor s kupní smlouvou pro nesoulad skutečných a propagovaných vlastností. V případě, že bylo zboží zakoupeno v roce 2014 lze argumentovat neodpovídající jakostí při převzetí.
Podstatné jsou poskytnuté informace před uzavřením kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 16:58, před 11 lety

Vážený pane,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

U předmětného případu v dostupné komunikační historii v našem systému eviduji, že na základě uvedené nejasnosti ohledně popisu použitelné kapacity paměťové karty byl k původnímu dokladu již 6.3.2014 vytvořen dobropis. O konkrétní formě jeho proplacení se s Vámi domluvíme prostřednictvím přímého e-mailového kontaktu.

Pokud přesto dojde k jakékoli nesrovnalosti, určitě nás prosím ohledně tohoto případu kontaktujte na adrese ombudsman@alza.cz.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.4.2014 17:03, před 11 lety


J. Š.

Hodnocení:

Komentář: Pro náhradu nákladů spojených s reklamací chtějí i přes doložení všech cest další a další neexistující doklady, v rozporu s informacemi uvedenými na webu dTestu o náhradě nákladů odmítají uhradit náklady spojené s paušální náhradou za použití vozidla i srovnatelnou alternativu vycházející z tarifu PID.