Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23165Rozšlapaný balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2018, před 7 lety

Dusan Nemecek

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 24.4. jsem na pobočce Roháčova, Praha 3 obdržel zřejmě sešlapaný balíček (čína, Aliexpress), foto mohu přiložit, náhodou jsem tamtéž na předchozí zásilku (dtto) podával stížnost 17.4. z důvodu, že pobočka nemá přístupový systém, takže vyřizování zásilek je na ní především velmi časově náročné a zároveň jednání pracovníka za přepážkou bylo opakovaně podivné se slovy "odkud můžete vědět, že tady nějaká zásilka je", nakonec jsem se pro zásilku musel znovu na poštu vrátit s lístečkem o uložení, který byl starý několik dnů, skutečností je, že i jiné předcházející zásilky byly zmačkané nebo sešlapané i přes dostatečně odolné zabalení, v posledních měsících jsem obdržel cca do deseti zásilek, trasovací údaje odesilatele i serveru ČP byly ve všech případech 100% spolehlivé.


Produkt

mezinárodní zásilky


Požadované řešení

vysvětlení, kde a jak k poškození došlo, přístup k dokumentaci o stavu zásilky na příjmu ČP z mezinárodní přepravy příp. výměně s Celnicí, pro možnost poskytnutí podkladů odesílateli pro reklamaci a předcházení podobnému poškození


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 08:22, před 7 lety

Pokud byla poštovní zásilka poškozena, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 42 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.