Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, inspirovala mne paní, které se stalo totéž a pomohli jste.Dne 30.3.18 si vnučka hrála hru na mém mobilu. Ihned po ukončení se objevila zpráva v přibližném znění:
Nakoupili jste hru za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com. SMS přišla z čísla 90309079 - tedy ze stejného jako oné paní, které jste pomohli. I částka je stejná 129,-.
Text zprávy nevím přesně, na internetu jsem našla poradu podobně postižených - zprávu ihned vymazat, tak jsem ji vymazala. Ve vyúčtování jsem zjistila , že v kolonce platební transakce je z mého účtu sraženo 129,- kč.
Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednala,je to okrádání slušných lidí. Číslo jsem zadala do blokovaných, snad je to správně, nikdy by mne nenapadlo od nic něco kupovat.
Nic jsem neobjednala, přesto jsem zaplatila.Podvodná SMS přišla na mé číslo 725468622
Chtěla bych vrátit zpět mých 129,- kč.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.