Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#23166Neoprávněně sraženo 129,- jako platební transakce za stažení hry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2018, před 7 lety

Libuše Tomančáková

Znění stížnosti

Dobrý den, inspirovala mne paní, které se stalo totéž a pomohli jste.Dne 30.3.18 si vnučka hrála hru na mém mobilu. Ihned po ukončení se objevila zpráva v přibližném znění:
Nakoupili jste hru za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com. SMS přišla z čísla 90309079 - tedy ze stejného jako oné paní, které jste pomohli. I částka je stejná 129,-.
Text zprávy nevím přesně, na internetu jsem našla poradu podobně postižených - zprávu ihned vymazat, tak jsem ji vymazala. Ve vyúčtování jsem zjistila , že v kolonce platební transakce je z mého účtu sraženo 129,- kč.
Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednala,je to okrádání slušných lidí. Číslo jsem zadala do blokovaných, snad je to správně, nikdy by mne nenapadlo od nic něco kupovat.


Produkt

Nic jsem neobjednala, přesto jsem zaplatila.Podvodná SMS přišla na mé číslo 725468622


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit zpět mých 129,- kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 08:16, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.