Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červenci r. 2012 mi pracovnice T-mobilu upravila tarif, aniž by mi sdělila, že zároveň se mi prodlužuje smlouva do roku 2014. Za rychlé prošetření předem děkují.
Zelenková
Žádám o ukončení smlouvy, abych si mohla domluvit s vaší firmou další spolupráci.
|
Tweet |
V případě, že došlo k uzavření nové smlouvy nebo změně smlouvy stávající, bude třeba prokázat obsah tohoto právního úkonu. Pokud by byla původní smlouva uzavřena písemně, je její změna možná rovněž jen písemnou formou dle § 40 občanského zákoníku. Pokud došlo k uzavření nové smlouvy, kde bylo stanoveno smluvní období, bylo by nutné prokázat, že operátor poskytnul zavádějící informaci, což by bylo považováno za klamavou obchodní praktiku.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.