Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer,jak to tady čtu,jsem zděšena,jelikož jsem zjistila,že se stejným problémem se tady na vás obrací hodně lidí.Bylo mi strženo seznamkou be2 naprosto neoprávněně,bez upozornění,bez varování,bez jakékoli zprávy 2247 kč prý za prodloužené členství.Já ovšem o žádné další členství nežadala,nebyla jsem nijak informována a ani jsem netušila a nikde nevyčetla jak vysoká je za členství cena.Je to udělané tak fikaně že tam naletí každý.Mě to přijde jako jeden velký podvod a okrádání lidí.Je možné aby to společnosti be2 S.a.r.l,takto stále beztrestně procházelo?
Co naprosto nechápu je ten jejich systém,já jsem se do seznamky zaregistrovala někdy v srpnu loňského roku,s jejími službami jsem ovšem nebyla vůbec spokojená a dotyčnou seznamku již dávno nevyužívám a nenavštěvuji.
Na to že mi strhli peníze z účtu naprosto bez mého svolení jsem přišla náhodou při kontrole plateb na svém účtu.Ale je zajímavé že jsem se regisrovala v srpnu a peníze mi strhli 14.2.2018-149 kč a hned za měsíc mi bylo strženo 24.3.2018-2247 kč. Pokoušela jsem se emailem18.4.2018 poslat výpověď členství na zákaznický servis be2,odpověď mi sice přišla okamžitě,ale píšou mi tam že mi ruší členství na seznamce Singels50,tak já už tomu vůbec nerozumím.Jsem velmi pohoršená tím jak snadno se tady vydělávají peníze.
Prosím vás o pomoc jak tuto situaci řešit,samozřejmě že zaplacené peníze vlastně za nic,chci vrátit zpět.Nic netušíc jsem si jen způsobila zbytečné komplikace.
Děkuji předem za vaši pomoc.
Zdravím Hubáčková jiřina
Seznamka be2 S.a.r.l-neoprávněně zaplacené členství
Navráce stržené částky 2247 kč a zrušení členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: MNG3MB87
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 24/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.