Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den všem ,
Založil jsem si partnerskou seznamku a po chvíli zjistil že jde o podvod profily byly fiktivní A víceméně jsem si psal pouze s autory seznamky bohužel jsem si nepřečetl malá písmenka schovaná v nepřehledném Rohu stránky následoval email od vymahačské společnosti
This is to inform you that we represent the company Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, CH-6630 Cham (ZG).
You made use of chargeable services from the online community partnerskaseznamka. Your chosen user
name Experiment25 and your email address experiment25@email.cz were recorded by our clients. Our client has
recorded all input data and the IP address of the PC used for the booking in a legally admissible
form.
As you are aware, the offer referred to above is subject to charges. Our client has already
reminded you about paying the agreed membership fees. Unfortunately, you did not react to this
reminder. You therefore still owe the due payment in the amount of EUR 39,17 plus reminder
fees and bank charges. You owe a total sum in the amount of EUR 84,00, including the charges
that arose through our involvement.
We request you to pay the above-mentioned sum in the amount of EUR 84,00 without delay, but
not later than 19.04.2018.
Please use the account information shown below to pay the debt and quote the reference 93318072732
in all payments.
If we do not receive the above-mentioned amount within the time limit, we will have to
recommend our clients to transfer the debt-collection process to a law firm that specialises in
enforcing outstanding debts.
We refer here expressly to the further costs and fees that are inevitably coupled with this.
If you pay the amount owed in full and on time, we will close the matter immediately and file the
documents.
Best regards
Fairmount GmbH
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden
Telefon: +491805 05 16 65 *
Telefax: +491805 05 16 75 *
* Call charges from landlines 14 ct/min; mobile networks max. 42 ct/min
collection@fairmount.world
Bank account:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFF
Jasně tak jsem blbej Zaplatil jsem dluh webové stránce partnerská Seznamka následně jsem požádal o zrušení VIP členství abych nemusel dále nic platit a samozřejmě smazání profilu
Petra Support (Support)
23. 4. 12:28 CEST
Ahoj Experiment25,
děkujeme Ti za tvou zprávu,
Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 28.05.2018.
Vše máš již u nás uhrazeno.
Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlasit jako premiový člen!
Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!
S pozdravem,
Petra
Na to přišel znovu Email od nezastavitelné společnosti
We refer to our previous correspondence and have to inform you that the claim by our clients has still not been settled. We
are unable either to understand or accept your payment behaviour. You made use of chargeable services of the online
community partnerskaseznamka.
We have still not been able to post a payment settlement in spite of several reminders from our clients and from this office.
We therefore request you once again to pay the sum in the amount of EUR 84,00 without delay, but no later than
04.05.2018
into the account shown here. We have already been instructed to pass the matter to the contract law firm if this deadline
expires without settlement.
This law firm will apply without delay to the local district court for an order for payment against you, which will lead to further
costs for you to pay, as well as inconvenience.
For this reason, we can only recommend that you avoid this further escalation and ensure on-time payment in full. The
case will be immediately closed here after payment is received.
Best regards
Fairmount GmbH
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden
Telefon: +491805 05 16 65 *
Telefax: +491805 05 16 75 *
* Call charges from landlines 14 ct/min; mobile networks max. 42 ct/min
collection@fairmount.world
Bank account:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFF
Po přeložení jsem zjistil že ačkoliv jsem dluh uhradil vymáhají nyní po mě dvojnásobek a vyhrožují u toho soudem . Společností jsem zaslal email který Mi přišel a který jsem zde výše zveřejnil o tom že mi společnost píše že nemám žádný dluh a členství bude ukončeno tak doufám že je tímhle vyřešeno německá společnost se zatím nevyjádřil A tak doufám že to tímhle uzavřeno děkuji za případné info jak dál postupovat a prosím pokud má někdo stejný problém nebojte se ho zveřejnit a s podobnými stránkami bojujte
Partnerskaseznamka a inkasso fairmount gmbh
Ukončit všechny platební závazky a dále se nestresovat vydíráním od různých společností že dlužím dvojnásobky nebo 3 násobky již Zaplacených závazků a zrušení všech závazků všech členství a veškeré ukončení s mojí osobou
|
Tweet |
Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Spotřebitel může využít formulář, který je možné vyhledat na webové adrese http://partnerskaseznamka.cz/pdf/cancellation.pdf.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.