Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na slevovém portálu Královna slev jsem objednal zboží. Platba byla možná provést pouze předem na účet společnosti PayU Czech Republic s.r.o.Praha 8, Karlín, Karolinská 650/1. Zboží dorazilo vpořádku od firmy Awards-holding.cz, Na Štěpnici 1358/14a, 716 00 Ostrava. Problém nastal při následné reklamaci. Dodavatel Awards Holding oprávněnost reklamace uznal, ovšem od firmy Gelikon Praha s.r.o. která provozuje portál Královna slev jsem doposud nedostal žádnou informaci ani peníze.
Vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě záleží, kdo je tedy prodejcem. Pokud byl portál pouze zprostředkovatelem, odpovídá za vady dodavatel zboží včetně případného vrácení peněz. Doporučujeme projít obchodní podmínky uzavření kupní smlouvy.
Každopádně, pokud je vada vyhodnocena jako neodstranitelná (v případě nákupu po roce 2014, pokud je podstatným porušením smlouvy)má kupující nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz v přiměřené lhůtě.
Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o řešení stížností prostřednictvím tohoto portálu, bude stížnost uzavřena pro nereakci subjektu. V případě, že má spotřebitel zájem i nadále v řešení sporu pokračovat, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat obchodníkovi předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. V případě doplňujících otázek se obraťte na poradenskou linku na 299149009.