Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 21.10.2017 mému muži zemřel otec. Dne 15.11.2017 jsme poprvé navštívily pobočku české pošty v Rosicích u Brna (měli jsme již úmrtní list), kde měl tchán sjednáno SIPO 6034431049, při dotazu jak máme postupovat nás paní na přepážce doslova vyhodila, že nemůže nic dělat dokud nebude mít usnesení o dědictví s nabytím právní moci od notářky. Dne 19.4.2018 jsme podruhé navštívily výše uvedenou pobočku, že již máme usnesení o dědictví, ale zase nám jiná pracovnice řekla, že si musíme obvolat všechny instituce ze SIPA a pak to zanikne samo. Dnes 25.4.2018 jsem telefonovala na Vaší zákaznickou linku 840111244 a tam mi paní sdělila, že jsme již dávno mohli zrušit poplatek za český rozhlas ve výši 45,-Kč/měsíčně a poplatek za českou televizi ve výši 135,-Kč/měsíčně, proto žádám o vrácení poplatků za 5 měsíců což je v součtu 900,-Kč, protože Vaši pracovníci pochybili a udávali nepravdivé informace. Dále Vás prosím, aby jste své pracovníky řádně školili, aby se předešlo takovýmto chybám. S pozdravem Monika Rambousková
SIPO
1) Proškolení pracovníků na přepážkách
2) Vrácení poplatků za nečerpané služby
|
Tweet |
Dle § 430 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jedná při výkonu svého povolání zaměstnanec za zaměstnavatele. Jednání pracovníka pobočky je tedy pro společnost závazné vůči zákazníkům. Jestliže pochybením zaměstnance vznikla nějaká škoda, je tedy k její náhradě povinna společnost. Dle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk).
Dle čl. 10.6. obchodních podmínek SIPO: Smluvní vztah zaniká rovněž okamžikem smrti Plátce. Od okamžiku, kdy ČP obdrží informaci o úmrtí Plátce, není povinna poskytovat v souvislosti s daným Spojovacím číslem jakékoliv Služby SIPO. ČP nezajišťuje ani neprovádí odstraňování Platebních položek SIPO vedených u jednotlivých Příjemců na dané Spojovací číslo. Tyto činnosti musí zajistit pozůstalá osoba nebo osoba oprávněná jednat za zemřelého Plátce, ČP nepřebírá odpovědnost za Platební položky SIPO, které předepisují Příjemci i po úmrtí Plátce. Spojovací číslo zemřelého Plátce bude zrušeno nejdříve v okamžiku, kdy dojde k odstranění veškerých Platebních položek SIPO vedených na dané Spojovací číslo. V případě, že se ČP nedozví o úmrtí Plátce a budou-li po smrti Plátce jakékoli osoby provádět úhrady Platebních položek SIPO či Poplatků za Služby SIPO předepisované na Spojovací číslo zemřelého Plátce, neodpovídá ČP za jakoukoli škodu či újmu způsobenou jakýmkoli osobám, které takové úhrady prováděly, či jakýmkoli třetím osobám.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman