Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Došlo ke koupě telefonu předem objednaného po telefonní lince operátora dne 15.4.18 a vyzvednutí 16.4.2018. Přišel jsem dne 24..4.2018 na mojí nejbližší pobočku vrátit zboží v rámci 14 denní lhůty - distanční smlouvy a byl jsem odmítnut ať objednávku na své náklady zašlu na nějaký jejich centrální sklad popř. se stavím na pobočku kde jsem zboží vyzvedával která mi je zbytečně daleko když tuto na které jsem byl mám 200 m od práce/domova.
Tudíž jsem krácen na právu vrátit zboží na kterékoliv pobočce podnikatele " NEJEDNÁ se o franchízing ", nebyl jsem o tomto nijak při koupi informován ale až při mém pokusu vrácení se odkazovali že to mají ve VOP které jsem ani nedostal v listinné podobě.
Moje varianty jsou teď podstoupit jejich šikaně ve VOP a poslat to na své náklady, nebo ztrácet čas jízdou přes celou Prahu.
nedotovaný telefon, pouze sleva -499,- Kč s DPH díky voucheru
Možnost si vrátit mě vyhovujíci pobočce!
|
Tweet |
Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Požadavek na návštěvu jiné pobočky, případně zaslání zboží na centrálu může být posouzen jako nepřiměřené ujednání smlouvy dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.