Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#23195Omezování práva zákazníka vyplývající z distanční smlouvy na základě VOP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2018, před 7 lety

Jan Švorc

Znění stížnosti

Došlo ke koupě telefonu předem objednaného po telefonní lince operátora dne 15.4.18 a vyzvednutí 16.4.2018. Přišel jsem dne 24..4.2018 na mojí nejbližší pobočku vrátit zboží v rámci 14 denní lhůty - distanční smlouvy a byl jsem odmítnut ať objednávku na své náklady zašlu na nějaký jejich centrální sklad popř. se stavím na pobočku kde jsem zboží vyzvedával která mi je zbytečně daleko když tuto na které jsem byl mám 200 m od práce/domova.
Tudíž jsem krácen na právu vrátit zboží na kterékoliv pobočce podnikatele " NEJEDNÁ se o franchízing ", nebyl jsem o tomto nijak při koupi informován ale až při mém pokusu vrácení se odkazovali že to mají ve VOP které jsem ani nedostal v listinné podobě.
Moje varianty jsou teď podstoupit jejich šikaně ve VOP a poslat to na své náklady, nebo ztrácet čas jízdou přes celou Prahu.


Produkt

nedotovaný telefon, pouze sleva -499,- Kč s DPH díky voucheru


Požadované řešení

Možnost si vrátit mě vyhovujíci pobočce!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 23:27, před 7 lety

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Požadavek na návštěvu jiné pobočky, případně zaslání zboží na centrálu může být posouzen jako nepřiměřené ujednání smlouvy dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.