Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#23199Neoprávněně naúčtovaný požadavek úhrady 2900,- za LED žárovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2018, před 7 lety

Iveta Jedličková

Znění stížnosti

Od společnosti COMFORT ENERGY s.r.o.jsem obdržela rozpis dlužné částky 2900Kč, fakturu po splatnosti do 24.04.2018 a v případě prodlení je věřitel ze zákona oprávněn požadovat náhradu současných i budoucích nákladů spojených s uplatnění tohoto závazku.
Teď bych připojila pár faktů:
25.11.2016 - v mem bytě mne navstivili 2 zastupci firmy od společnosti COMFORT ENERGY s.r.o.. Podepsala jsem jim smlouvu o sdružených službách dodavky elektřiny a nabídku 5 ks kvalitních LED žárovek a to za zvýhodněnou cenu POUZE 1,- Kč. Tyto žárovky jsem nechtěla, jelikož mám své vlastní a úplně jiné rozměry objímky. Byli neodbytní a vnutili mi je alespon pro přátele, nebo rodinu. Ihned mi zamavali dalším papirem s tím, že potřebují doklad, že mi je zde zanechali. Podepsala jsem. Vím, má chyba. Chci jen dodat, že jsem byla ze všeho unavená, v marodním stavu a ještě mi umřela kočka. Možná se pousmějete, ale věřte, že psychika dělá své.
29.11.2016 - jsem v zastoupeni (byla jsem stále nemocná) a po telefonické domluvě s pracovnicí mého tehdejšího a tedy i nadále současného dodavatele energie-požádala o pomoc k navrácení se.
Bylo mi vyhověno.
6.12.2016 - potvrzení zpracování požadavku na ukončení smlouvy se společností COMFORT ENERGY s.r.o. Ano, v dopise bylo i upozornění na vrácení LED žárovek v ceně 2000Kč!
Jinak, že je to mrzí a mimo jiné, že poskytují kvalitní zákaznickou péči založenou na osobním přístupu. Ihned mne přesvědčili!
Jelikož jsem dlouhodobě marodila, na žárovky jsem zapomněla.
31.01.2017 - Po upozorněních, že dlužím a sčítají se mi penále, jsem tyto žárovky nepoškozené, nerozbalené a řádně zabalené k odeslání s omluvným dopisem odeslala. U balení žárovek mám svědky, podací lístek od České pošty. Žárovky byly pojištěné v hodnotě, kterou si COMFORT ENERGY s.r.o. naúčtoval, tedy 2000,- a já zaplatila tuto službu v hodnotě 162Kč. Také doporučený omluvný dopis (41,-)
Tímto jsem si naivně myslela, že vše je v pořádku a veškeré závazky vyrovnané.
Po přečtení mnoha stížností a negativních recenzích jsem se společností COMFORT ENERGY s.r.o. už nekomunikovala.


Produkt

Levné energie


Požadované řešení

Ukončení sporu a jakehokoliv kontaktu se společností COMFORT ENERGY s.r.o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2018 12:03, před 7 lety

Jakmile spotřebitel od smlouvy o sdružených dodávkách energií odstoupí (popřípadě smlouvu vypoví), dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky, pokud tyto žárovky obdržel.

Deklarovala-li by společnost, že uzavřené smlouvy jsou na sobě nezávislé, nebylo by možné se zrušením smlouvy o sdružených službách spojovat změnu podmínek druhé kupní smlouvy. Takové jednání by v podstatě naplnilo definiční znaky postihu za zrušení smlouvy dle § 11a zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, a jako k nepřiměřenému ujednání by se k němu nepřihlíželo. Spotřebitel má nárok na to, aby užil své zákonné právo od smlouvy odstoupit nebo ji vypovědět do 15 dnů po zahájení dodávek energií bez jakékoliv sankce.

Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, pokud nedojde ke smírnému vyřešení stížnosti touto formou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.