Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#2320Popraskaný material na kabelce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 11 lety

Karin Křížková

Znění stížnosti

Kabelku jsem koupila v dubnu 2012. V březnu 2013 jsem reklamovala zboží (utržené ucho).Reklamace mi nebyla uznána,že kabelku přetěžují. Což není pravda, mám doma více kabelek i z tržnice a nosím ve všech stejné věci, S jinýma kabelkami nemám problém. Ucho jsem si samá přišila a kabelku nosila nadále, protože se mi moc líbila. Letos jsem si všimla, že materiál na kabelce praská i na ostatních místech.Šla jsem opět reklamovat zboží. Kde mi bylo sděleno, že na kabelce jsou pouze změny vzniklé užíváním. Popraskaný materiál je mechanické poškození způsobené zákazníkem. S čímž nesouhlasím.


Produkt

volnočasová kabelka


Požadované řešení

požaduji vráceni peněz nebo výměnu zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 10:32, před 11 lety

V případě, že je mezi prodejcem a kupujícím spor o příčinu vady, je vhodné k jejímu posouzení kontaktovat příslušného soudního znalce. Ten vadu posoudí a vypracuje znalecký posudek. Seznam soudních znalců lze nalézt na www.dtest.cz nebo na www.justice.cz. V případě, že bude znalceký posudek ve prospěch kupujícího, doporučujeme doložit ho k reklamaci a žádat i úhradu ceny za jeho pořízení jako nákladu spojeného s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:07, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 20:07, před 11 lety


Karin Křížková

Hodnocení: