Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,píši vám za moji zesnulou matku olgu lahovskou ,které jste stále něco nabízely teprve tedko po vašem upozornění o nějaké dlužné částce se dozvídám,že jste ji něco adresovaly
Prosím vás o ukončení jakékoliv korespondence a nějakých vaších zásilkách o které nestojíme
děkuji za pochopení V.Lahovský
zrušení objednávek,nic neposílejte a víc už s ničím neotravujte
|
Tweet |
Uvedená kupní smlouva se po smrti spotřebitelky stala součástí pozůstalosti. Pokud spotřebitelka nepovolala ke správě pozůstalosti (např. v závěti) správce nebo vykonavatele závěti, spravuje pozůstalost dědic. Je-li dědiců více a neujednají-li si nic jiného, spravují pozůstalost všichni dědicové.
Kdo spravuje pozůstalost, vykonává její prostou správu. Pokud jsou při prosté správě cizího majetku spravovány peněžité prostředky, musí být vynaloženy obezřetně.
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den pane Lahovský,
tyto požadavky řešíme běžně na naší zákaznické lince 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00. Prosíme o zaslání variabilního symbolu z upomínky, abychom mohli ověřit zákaznickou kartu paní Lahovské. V databázi máme několik zákaznic tohoto jména.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: mělo to význam, protější strana po telefonickém rozhovoru reagovala flegmaticky že už prý nebudou nic posílat ,že si to poznamenali a víc je klid alespon prozatím