Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 21.dubna 2018 jsem cestovala z Barcelony do Prahy – let OK 689 (odlet 14.35). V Praze na letišti jsem zjistila drobné poškození zavazadla, a doma pak dále chybění dvou balíčků vakuově balené kávy. Vzhledem k tomu, že se jednalo o standardní kávu v zanedbatelné hodnotě cca 6 Euro nebudu vymáhat náhradu. Nicméně, považuji za důležité UPOZORNIT Vás na to, ŽE MI BYL NA LETOŠTI V BARCELONE NEBO V PRAZE OTEVŘEN KUFR BEZ MÉHO VĚDOMÍ ČI DODATEČNÉHO SDĚLENÍ A Z NĚJ BYLY ODCIZENY MÉ OSOBNÍ VĚCI. Tato záležitost zkazila celkový dojem z jinak příjemného letu.
S pozdravem Vladimíra Volavková
Vysvětlení jak k takovéto události může dojít a omluva.
|
Tweet |
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.