Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23201Ztráta věcí ze zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2018, před 7 lety

Vladimíra Volavková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 21.dubna 2018 jsem cestovala z Barcelony do Prahy – let OK 689 (odlet 14.35). V Praze na letišti jsem zjistila drobné poškození zavazadla, a doma pak dále chybění dvou balíčků vakuově balené kávy. Vzhledem k tomu, že se jednalo o standardní kávu v zanedbatelné hodnotě cca 6 Euro nebudu vymáhat náhradu. Nicméně, považuji za důležité UPOZORNIT Vás na to, ŽE MI BYL NA LETOŠTI V BARCELONE NEBO V PRAZE OTEVŘEN KUFR BEZ MÉHO VĚDOMÍ ČI DODATEČNÉHO SDĚLENÍ A Z NĚJ BYLY ODCIZENY MÉ OSOBNÍ VĚCI. Tato záležitost zkazila celkový dojem z jinak příjemného letu.
S pozdravem Vladimíra Volavková


Požadované řešení

Vysvětlení jak k takovéto události může dojít a omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2018 11:20, před 7 lety

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.