Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 16.4 mi měli doručit balík nic se nedělo.Podotýkám ,že to bylo k manželovi do práce ,kde je od rána od 8h do 22h večer vždy někdo kdo by balík převzal. 17.4. mi přišla zpráva ,že balík bude z technických důvodů doručován 18.4. Ten den opět nic. Když jsem napsala na jejich stránky bylo mi řečeno ,že balík mi bude doručován na výdejní místo dne 21.4. :-( To už jsem se naštvala a ptala jsem se na jaké výdejní místo. Když mám adresu uvedenou jinam a opět mi bylo řečeno ,že jsem si balík nechala převézt tam .Nevím proč bych to dělala ,protože to bylo až na opačný konec města .Po veškerých žádostech ,aby mi byl balík doručen na uvedenou adresu mi už neposlali žádnou odpověď a já musela s nemocným synem přes celé město ,aby jsem si balík vyzvedla :-(. Zaplatila jsem tedy dopravu zbytečně :-( .Lžou a okrádají lidi o čas i o peníze.Nikdy víc
Přinejmenším by se měli alespoň omluvit a začít dělat svou práci tak ,jak mají. Nebo celou firmu zrušit
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.