Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 18.4.2018 jsem posílala balíček a dodnes nepřišel adresátovi. Podací číslo BA0279807410X. Můžu vědět, zda ho česká pošta vůbec doručí? Děkuji. L.Fryšavská
Ráda bych, aby balíček byl doručen adresátovi.
|
Tweet |
Česká pošta má povinnost zajistit základní poštovní služby. Tyto služby musí být poskytovány trvale na celém území České republiky a ve stanovené kvalitě, která je v souladu s potřebami veřejnosti, a za dostupné ceny. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.