Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#23209Nevrácení přeplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2018, před 7 lety

Pavel Bednár

Znění stížnosti

Dobrý den, společnost Vodafone mi ve lhůtě 60 dnů (daná obchodními podmínkami) nevrátila přeplatek ze zákaznického účtu u telefonního čísla, které bylo ukončeno přenosem k jinému operátorovi. Přeplatek měl být vrácen dnes, tj. 26.4.2018 - vzhledem k přenosu čísla ke dni 26.2.2018.


Požadované řešení

Vrácení přeplatku na bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 09:37, před 7 lety

Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2018 17:24, před 7 lety

Dobrý den, pane Bednáre,

rádi vrácení přeplatku zkontrolujeme. Prosím obraťte se na naše specialisty písemnou reklamací, kterou můžete poslat poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Odpověď Vám pošleme také písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2018 09:20, před 7 lety


Pavel Bednár

Reklamační řízení již běží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 10:42, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále se může spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v této oblasti dozorovým orgánem. Blíže viz https://www.ctu.cz/ochrana-spotrebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.