Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, společnost Vodafone mi ve lhůtě 60 dnů (daná obchodními podmínkami) nevrátila přeplatek ze zákaznického účtu u telefonního čísla, které bylo ukončeno přenosem k jinému operátorovi. Přeplatek měl být vrácen dnes, tj. 26.4.2018 - vzhledem k přenosu čísla ke dni 26.2.2018.
Vrácení přeplatku na bankovní účet.
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Dobrý den, pane Bednáre,
rádi vrácení přeplatku zkontrolujeme. Prosím obraťte se na naše specialisty písemnou reklamací, kterou můžete poslat poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Odpověď Vám pošleme také písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Reklamační řízení již běží.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále se může spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v této oblasti dozorovým orgánem. Blíže viz https://www.ctu.cz/ochrana-spotrebitele.