Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#2321Zboží ve slevě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 11 lety

Kamila Cahelová

Znění stížnosti

Dobrý večer, před chvíli jsem se vrátila z Kauflandu v Havířově u autobusového nádraží. Tento týden je v akci mrkev za 7,90 Kč/kg. U akce je napsáno omezené množství na 5 kg na osobu. Když jsem ale byla v Kauflandu,tak byla tato mrkev ve SLEVĚ za 3,90 Kč. Jelikož máme doma koně,tak jsem si nabrala necelých 15 kg ,ale u pokladny mi slečna řekla,že množství je omezeno. Nechala jsem jí tedy všechnu mrkev na pokladně a zeptala jsem se ještě na informacích. Tam mi řekli to samé. Ovšem od známé,která dělá v jiném Kauflandu jsem se dozvěděla,že to není pravda,že zboží ve slevě se prodává v neomezeném množství!!!Chci se teda zeptat, ja to vlastně je. Dost mě tato situace mrzí, protože do tohoto Kauflandu chodím nakupovat stále,ale momentálně uvažuji,že zde přestanu nakupovat. Cahelová


Požadované řešení

Sdělit , jak to opravdu je a pokud mám pravdu, poučit pracovníky na prodejně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 10:50, před 11 lety

Prodejce může stanovit, že u určitého zboží je na jeden nákup omezené množství. Tato možnost omezení ze strany prodejce se dovozuje ze zákona o ochraně spotřebitele, kde je stanoveno jako klamavá ocbchodní praktika, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama). Aby mohl prokázat, že má dostatek zboží určených pro akci, může stanovil limit pro jeden nákup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:55, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti na tento podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.