Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Pokud spotřebitel s vyměřeným poplatkem nesouhlasí, měl by jej prokazatelně reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla poskytovatelem služeb elektronických komunikacích zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den,
předně se omlouváme za pozdní reakci, avšak Váš podnět byl na nás přiřazen až nyní. Každopádně vidím, že jste vše již vyřešil s kolegy z reklamačního oddělení. Můžeme tedy požadovat Váš podnět za uzavřený?
S pozdravem
Martin Stalmach, Social Media Guru, O2
Ano, tato stížnost byla vyřešena.
Velice děkujeme za informaci. Popřeji tedy příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Martin Stalmach, Social Media Guru, O2
Hodnocení: