Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#23216Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2018, před 7 lety

Jaroslav Mach

Znění stížnosti

Reklamace faktury č. 4124171886 ze dne 12.4.2018.


Požadované řešení

Žádám o dobropisování zmíněné faktury č. 4124171886.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 09:14, před 7 lety

Pokud spotřebitel s vyměřeným poplatkem nesouhlasí, měl by jej prokazatelně reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla poskytovatelem služeb elektronických komunikacích zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2018 10:02, před 7 lety

Dobrý den,

předně se omlouváme za pozdní reakci, avšak Váš podnět byl na nás přiřazen až nyní. Každopádně vidím, že jste vše již vyřešil s kolegy z reklamačního oddělení. Můžeme tedy požadovat Váš podnět za uzavřený?

S pozdravem
Martin Stalmach, Social Media Guru, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2018 10:46, před 7 lety


Jaroslav Mach

Ano, tato stížnost byla vyřešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2018 11:23, před 7 lety

Velice děkujeme za informaci. Popřeji tedy příjemný zbytek dne.

S pozdravem
Martin Stalmach, Social Media Guru, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.5.2018 13:30, před 7 lety


Jaroslav Mach

Hodnocení: