Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Alza mi vystavila 9.4.2018 dobropis na částku 1549kč( po uznané reklamaci harddisku) se splatností 23.4.2018.Po telefonátu 22.4.2018 mi pracovník na klientské lince sdělil že dobropis byl již proplacen 10.4.2018.A to tak že mi prý vrátili častku 1549kč na kreditní kartu kterou bylo dané zboží zakoupeno 23.12.2017. Ovšem dodnes jsem nic neobdržel na tuto kreditní kartu.Stále mi tvrdí že je již vše uhrazeno.Prosím o radu jak mám postupovat dále.Děkuji Vám.
externi disk Verbatim 1TB jasně růžový
Požaduji jen vrácení kupní ceny z uznané reklamace a napsané na dobropisu
|
Tweet |
Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Vážený pane Placku,
děkuji za zprávu. Omlouvám se, pokud došlo k nedorozumění. Z Vašeho popisu to totiž vypadá, že platbu jsme Vám již vrátili zpět na účet Vaší karty. Jde tedy o tzv. refundaci platby a v takovém případě se platba vrací k původnímu datu platby. Doporučuji zkontrolovat, zda-li se Vám platba nepřipsala zpětně k datu 23.12.2017.
Věřím, že vše bude v pořádku. Případně mi v odpovědi zašlete číslo dobropisu či objednávky, abych mohl situaci prověřit konkrétněji.
Pokud je situace již vyřešená, prosím Vás o uzavření případu i zde na tomto portálu.
S přáním příjemného dne,
Tomáš Holek
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Omlovám se Alze.Moje banka zavinila tuto situaci.Absolutní neschopnost Hello bank.Děkuji.