Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 4.1.2018 mi byl podle mne neopravnene z uctu strzen poplatek 156,-kc,jelikoz jsem nikomu neschvalovala inkasni platbu.Zaplacenim tohoto poplatku jsem se patrne dostala do nejakeho clenstvi a nasledne dalsi mesic 4.2.2018 mi byl opet neopravnene z meho uctu strzen poplatek 2247,-tuto seznamku nevyuzivam ani jsem nikdy nevyuzivala,pouze jsem se chtela podival jak tato seznamka funguje jelikoz jsem sama a chtela jsem si nejaky inzerat do nejake seznamky podat.Mimo jine jsem toto bance nahlasila a banka mi neopravnene odebrane penize vratila.Jenze to nezkoncilo,dnes26,4,2018 mi prisel dopis od vymahacske agentury ze mam zaplatit 96.63 EU.
Proto se pripojuji se stiznosti k ostatnim poskozenym o uvaleni hromadne zaloby na tuto spolecnost.Zatím nemohu ani sepsat vypoved Be2,jelikoz cekám na email od vymahacske agentury kde by mely byt vsechny udaje na zaklade kterych vubec registrace probehla,ja vubec netusim ani pod jakym emailem byla registrace provedena. Děkuji Třešňáková Andrea
výpověd clenstvi a vraceni vsech financnich prostredku,ktere byly zaplaceny
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Rada bych tuto emailovou adresu uvedla jenze ji nevim,jelikoz už druhy pracovni den cekam na email kde by tyto informace mely byt.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobry den ,udajně byla tato registrace provedena na email tresnakovaa@gmail.cz
takovy email nemam ani nepouzivam uz dlouhe roky pouzivam jiný. A prominte ale cislo uctu a jmeno uctu vam fakt neposkytnu.Myslim ze moc dobre vite jak muj profil dohledat
ID klienta(vaš udaj):CZ-2018-03-01-168635344-Be2-CB
jsem si jista ze hrave dohledate muj profil.Děkuji Tresnakova
ID: OFFHMA96
Dobrý den.
V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím - v zájmu možnosti dalšího prošetření případu - na adrese: collections@be2.com s přiloženým potvrzením ze strany Policie,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.