Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#23226Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2018, před 7 lety

David Šolc

Znění stížnosti

Zakoupil jsem telefon Nexus 5X u CZC.cz Vlastně již od začátku, ale výrazně po dvou měsících se telefon při běžné činnosti neúměrně přehříval během pár minut, že na něm nešlo ani mít ruku. Dal jsem ho tedy reklamovat a reklamace byla vyrizena vymenou zakladni desky. Byl jsem spokojen, ze budu mit uz telefon v pořádku. Po měsíci se stejná závada objevila znovu. Dal jsem telefon znovu na reklamaci a po 25 dnech mě czc.cz oznámilo zamítnutí reklamce z důvodu nevyskytující se vady. Telefon jsem převzal a chyba s přehříváním samozřejmě pokračuje.


Produkt

LG Nexus 5X - LGH791.A3CZWH


Požadované řešení

žádal jsem vrácení peněz, protože se vada vyskytovala už od začatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 09:03, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 23:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.