Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem telefon Nexus 5X u CZC.cz Vlastně již od začátku, ale výrazně po dvou měsících se telefon při běžné činnosti neúměrně přehříval během pár minut, že na něm nešlo ani mít ruku. Dal jsem ho tedy reklamovat a reklamace byla vyrizena vymenou zakladni desky. Byl jsem spokojen, ze budu mit uz telefon v pořádku. Po měsíci se stejná závada objevila znovu. Dal jsem telefon znovu na reklamaci a po 25 dnech mě czc.cz oznámilo zamítnutí reklamce z důvodu nevyskytující se vady. Telefon jsem převzal a chyba s přehříváním samozřejmě pokračuje.
LG Nexus 5X - LGH791.A3CZWH
žádal jsem vrácení peněz, protože se vada vyskytovala už od začatku
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.