Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23227Dol-Kre-4you s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2018, před 7 lety

Ludvík Otradovský

Znění stížnosti

Žena mi koupila dne 2.12 2017 telefon Homtom (doogee) HT20 PRO za cenu 3790,- kč u eshopu www.elektroshock.cz. Dne 16.04.2018 se telefon poslal na reklamaci s tím, že je nefunkční mikrofon. Dne 24.4.2018 byl telefon doručen, ale úplně jiný, jiných a nižších parametrů, navíc poškozen od používání pravděpodobně jiným majitelem, jedná se o telefon BV5000. V reklamačním protokolu je uvedeno, že je reklamace oprávněná a že zasílají alternativu. Předem nás nikdo neinformoval, nikdo nikoho z nás nekontaktoval. S touto
alternativou telefonu a navíc ještě evidentně používaného a poškozeného nemůžeme souhlasit. Po emailu nám byla navrhnuta výměna za telefon jiné značky, ale za cenu o 900 kč nižší, než jsme pořídili. Na toto upozornění bylo odpovězeno že: ,,Ceny se od té doby
samozřejmě pohnuly. BV4000 Pro je modernější a hlavně novější model o cca 2 roky. Nedá se s HT20 Pro srovnávat. BV4000 Pro je ve všech ohledech lepší." V této chvíli se již nikdo neozval.


Produkt

Homtom (doogee) HT20 PRO


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, jak probíhalo neadekvátní vyřízení reklamace, požadujeme vrácení celé částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 09:29, před 7 lety

V případě reklamace je prodejce povinen vyměnit reklamované zboží za kus stejného typu a vlastností, v případě, že tohoto nemůže dostát, může se spotřebitel domáhat odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny podle ustanovení § 2169 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 23:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.