Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#23229Neni provedeno vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2018, před 7 lety

Zdenek Šir

Znění stížnosti

Měl jsem uzavřenou smlouvu na dobu 24 měsicu na internet. Zplacenou. Po 4 měsících Nordictelekom tuto ukončil Žadne vyrovnani,žadostí jsem poslal asi 20. Kde jsem žadal o vracení častky za nedodrženi smlouvy. zjejich stany kterou uznavají.Po pul roce posilají exzekuci. Šir


Požadované řešení

Žadam o vraceni peněz a řadne vyučtovaní Šír


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 12:29, před 7 lety

Poskytovatel připojení má povinnost předkládat spotřebiteli vyúčtování služeb dle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Jedno zúčtovací období může trvat nejdéle 90 dnů a poskytovatel je povinen vystavit vyúčtování nejpozději do 15 dnů po konci zúčtovacího období dle § 64 odst. 6 uvedeného zákona. Spotřebitel má tedy nárok na vydání vyúčtování shora popsaným způsobem.

Pokud poskytovatel nevystaví vyúčtování, dopouští se přestupku dle § 118 odst. 12 písm. k) zákona o elektronických komunikacích, za který může Český telekomunikační úřad uložit sankci až do výše 15000000 Kč nebo do výše 5 % z čistého obratu pachatele přestupku dosaženého za poslední ukončené účetní období.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2018 14:07, před 7 lety

Služba Zákazníka byla ukončena na základě modernizace sítě. CDMA technologie, která byla nasazena v naší síti, a byla na hranici životnosti, a to z pohledu fyzické životnosti technologie i z hlediska podpory od výrobce, který ji ukončil ještě před akvizicí operátora novým investorem v loňském roce. Proto byla naše společnost nucena přistoupit u těch zákazníků, u nichž není k dispozici žádné náhradní řešení odpovídající jejich původní službě, k uplatnění práva na ukončení účastnické smlouvy VÝPOVĚDÍ dle ustanovení bodu 2.5.1., písm.c), resp. 3.4., písm.f) VP. Toto právo na ukončení účastnické smlouvy výpovědí i ze strany Poskytovatele má oporu jak v zák. o elektronických komunikacích (§ 63, zák. č. 127/2005 Sb., v platném znění) tak plyne i z obecných principů práva občanského. Právě s odkazem na výše uvedená smluvní ujednání obsažená ve VP byla vedena i písemná komunikace vůči zákazníkovi a vůči zákazníkovi byla uplatněna VÝPOVĚĎ s 30 denní výpovědní dobou.
Zákazníkovi byla nabídnuta služba na nové technologii za současných podmínek a dále byl informován v řádném termínu, a to právě proto, aby se mohl na ukončení smluvního vztahu připravit a nalézt případně náhradní řešení. Žádná právní úprava nestanoví smluvním stranám povinnost poskytovat si vzájemně plnění bez jakékoli možnosti smluvní vztah ukončit. Výše zmiňovaná služba byla ukončena k datu 15.12.2017 a následně bylo zákazníkovi vystaveno poslední vyúčtování s poměrnou části za dobu využívá ní, tedy k 15.12.2017.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2018 14:36, před 7 lety


Zdenek Šir

Dobry den.Tato zprava neresi problem.Ten problem je v tom že jse měl zaplacenou službu na 24 měsicu ale Nordik ji zrušil po 4 měsicich ale penize nevratil.Žadne vyrovnani . Mam zde colou korespondenci ve ktere neni ani naznak jak to vyřeši.Službu kterou jem měl předplacenou nevraceji. Šír

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 17:46, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2018 06:58, před 7 lety

U Zákaznického účtu neevidujeme žádný přeplatek. Zákazník byl v řádném termínu upozorněn na ukončení služby a možnost přechodu na novou technologii u paušální služby. Možnosti přechodu nevyužil a služba byla z důvodu výše uvedeného ukončena. Vyúčtování bylo vystaveno pouze za dobu funkčnosti. Dle jména zákazníka máme záznam pouze o službě paušální, kterou jsme komentovali výše. Zároveň zde neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud měl u naší společnosti zákazník, ještě nějakou službu, poprosíme o nějaký identifikátor, abychom mohli reklamaci prověřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2018 09:34, před 7 lety


Zdenek Šir

Služba byla ukončena společnsí Noric.Společnost si vzala zalohu na službu v delce trvaní 24 měsicu ale doba byla jen 4 měsice,po které ji ukončila.Ale zalohu na dalších 20 měsícu si nechala.dalši je se zavazala tuto službu poskyztovat v připadě vypovězení jsou uvedeny sankce které platí pro obě strany.Že se bue měnit spusob ,otom společnost vědela proto mě případa že to bylo učelove.Žadam o vyrovnaní podle smlouvy.Šír

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 10:03, před 7 lety

Vzhledem k ne zcela jasné situaci bychom si spotřebitele dovolili požádat, aby konkrétněji popsal, co rozumí pod "zálohou na službu v délce trvání 24 měsíců".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:43, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 15:47, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.