Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před časem má matka podepsala smlouvu s obchodním zástupcem Comfort energy a dostala sadu 6ks žárovek.
Obchodní zástupce jí lhal že Společnost Centropol (stávající dodavetel energií) končí a že se bude přejmenovávat a že bude levnější elektřina.
Maminka podepsala s tím že cca do týdne se jí ozvala společnost Centropol která se ptala zda maminka souhlasí s převodem k jiné společnosti a maminka nesouhlasila s tím že žila v dojmu že se jedná o jednu a tu samou společnost (dle Obchodního zástupce).
Společnost Centropol tak převod nedovolila. Nedávno se stalo že se mamince ozvala společnost Creditexpress s tím že po mamince požaduje zaplatit 2900 Kč. (2000 společnosti Comfort Energy a 900Kč společnosti Creditexpres).
Žárovky již použila
Prosíme o radu jak postupovat.
Také připomínám že v tiskopisech je špatně uvedeno příjmení mé matky, namísto Dicková píší Bicková....je v takovém to případě smlouva platná?
Maminka nedochovala žádné dokumenty až na výzvu k úhradě od společnosti Comfort Energy
Ukončení sporu zasláním stejného typu a výkonu žárovek zpět společnosti Comfort Energy popř uhrazení aktuální ceny žárovek na účet společnosti.
|
Tweet |
Pokud není možné vrátit nepoužité a nepoškozené žárovky, je spotřebitelka povinna zaplatit společnosti jejich obvyklou cenu v prodejní síti.
V souvislosti s uvedeným si dovolíme strany informovat také o nové tiskové zprávě ČOI k problematice, která neoprávněnost nároku na uhrazení plné kupní ceny (jak poplatek nazývá společnost COMFORT ENERGY) potvrzuje. Zpráva je dostupná zde: https://www.coi.cz/zarovky-zdarma-radeji-odmitejte/.
Spotřebitelce doporučujeme obrátit se na Energetický regulační úřad a informovat jej o případu a ohledně sporu o uhrazení požadované částky na mimosoudní řešení sporu u ČOI (viz https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.