Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#23230Vymáhání žárovek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2018, před 7 lety

Andrej Dick

Znění stížnosti

Dobrý den, před časem má matka podepsala smlouvu s obchodním zástupcem Comfort energy a dostala sadu 6ks žárovek.
Obchodní zástupce jí lhal že Společnost Centropol (stávající dodavetel energií) končí a že se bude přejmenovávat a že bude levnější elektřina.
Maminka podepsala s tím že cca do týdne se jí ozvala společnost Centropol která se ptala zda maminka souhlasí s převodem k jiné společnosti a maminka nesouhlasila s tím že žila v dojmu že se jedná o jednu a tu samou společnost (dle Obchodního zástupce).
Společnost Centropol tak převod nedovolila. Nedávno se stalo že se mamince ozvala společnost Creditexpress s tím že po mamince požaduje zaplatit 2900 Kč. (2000 společnosti Comfort Energy a 900Kč společnosti Creditexpres).
Žárovky již použila
Prosíme o radu jak postupovat.
Také připomínám že v tiskopisech je špatně uvedeno příjmení mé matky, namísto Dicková píší Bicková....je v takovém to případě smlouva platná?


Produkt

Maminka nedochovala žádné dokumenty až na výzvu k úhradě od společnosti Comfort Energy


Požadované řešení

Ukončení sporu zasláním stejného typu a výkonu žárovek zpět společnosti Comfort Energy popř uhrazení aktuální ceny žárovek na účet společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2018 10:56, před 7 lety

Pokud není možné vrátit nepoužité a nepoškozené žárovky, je spotřebitelka povinna zaplatit společnosti jejich obvyklou cenu v prodejní síti.

V souvislosti s uvedeným si dovolíme strany informovat také o nové tiskové zprávě ČOI k problematice, která neoprávněnost nároku na uhrazení plné kupní ceny (jak poplatek nazývá společnost COMFORT ENERGY) potvrzuje. Zpráva je dostupná zde: https://www.coi.cz/zarovky-zdarma-radeji-odmitejte/.

Spotřebitelce doporučujeme obrátit se na Energetický regulační úřad a informovat jej o případu a ohledně sporu o uhrazení požadované částky na mimosoudní řešení sporu u ČOI (viz https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 23:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.