Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Už po několikáté se mi u vás stalo, že jste mi nedoručili zásilku v požadovaném čase. Objednal jsem si mobilní telefon na Alze 25.4. 2018 a datum dodání mělo být 27.4. 2018. Alza vám 26.4. poslala zásilku a u vás v depu se asi stala nějaká chyba a opět mi nejste schopni zásilku doručit v požadovaném termínu. Psal jsem tedy dispečerovi a ten mi odepsal, že mi to mohou dovést až 30.4. To se mi bohužel nehodí, jelikož nejsem doma a způsobí mi to velké potíže, při převzetí zásilky. Vždy když mi vaši kurýři měli doručit zásilku přišla pozdě.
Mobilní telefon Xiaomi mi A1, Ochrané sklo na tento model, pouzdro na tento model
Požaduji co nejrychlejší doručení. V případě, že mi tuto zásilku nemůžete doručit do stanoveného termínu 30.4. 2018 žádám odškodnění v podobě zmenšení částky za dodání nebo doručení úplně zdarma.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.