Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23232Pochvala poštovnímu doručovateli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2018, před 7 lety

Leoš Opletal

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci pochválit paní Helenu Kunzerdörferovou. Jsem s ní velmi spokojen, protože pokaždé když jsem náhodou dopoledne doma a má mi přijít balíček co se nevejde do schránky, paní zazvoní a balíček mi předá.
Díky paní Heleně Kunzerdörferové se mi změnil pohled na Českou poštu k lepšímu.
Přeji Vám více takových ochotných spolupracovníků, kteří dělají České poště dobré jméno.

S pozdravem

Leoš Opletal
Praha 10


Požadované řešení

Určitě paní Kunzerdörferovou pochvalte, zaslouží si to.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 08:59, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.