Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci pochválit paní Helenu Kunzerdörferovou. Jsem s ní velmi spokojen, protože pokaždé když jsem náhodou dopoledne doma a má mi přijít balíček co se nevejde do schránky, paní zazvoní a balíček mi předá.
Díky paní Heleně Kunzerdörferové se mi změnil pohled na Českou poštu k lepšímu.
Přeji Vám více takových ochotných spolupracovníků, kteří dělají České poště dobré jméno.
S pozdravem
Leoš Opletal
Praha 10
Určitě paní Kunzerdörferovou pochvalte, zaslouží si to.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.