Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dobrý den
dne 13.3. jsem si zakoupila členství na měsíc. Během měsíce jsem chtěla profil zrušit ale psalo mi to, že mám aktivní členství, tak jsem počkala az bude po termínu tedy po dnu 14.4., abych profil mohla smazat. 22.4. jsem chtěla znovu profil zrušit, ale stále mi psalo, že mám aktivní členství. To už mi nedalo a okamžitě jsem začala jednat napsáním dopisu a posláním do Lucemburska, tak i na email. Faxem mi to nešlo poslat.
Tato firma má nekorektní chování, které rozhodně není normální.
Jsem studentka bez jakýkoliv příjmů a nemůžu si dovolit zaplatit tisíce navíc. Nedostala jsem fakturu ani upozornení na dalsí období, na mojem účtu jsou finance na 0, tak nedošlo ani k žádnému stržení platby.
Přeposílám email co mi společnost napsala dneska 27.4.2018
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 12/07/2018 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
Zrušení automatického obnovení PREMIUM účtu a tím vším spojené,
Zrušení práva nakládat s mými osobními údaji, Zrušení všech účtů u Vaší společnosti
Potvrzení že nemám žádné závazky vůči Vaší firmě be2 S.à.r.l. a že uvedená firma mně už nebude nic účtovat a vícekrát kontaktovat
Zrušení všech souhlasů, které jsou ve smlouvě. tzv. zrušení souhlasu zahrnuje i předání dat kooperačním partnerům
Pokud je vedeno proti mé osobe vymáhání-dožaduji se okamžitého rušení.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: YG5AJD45
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Dobrý den,
ano zareagovali jste - poslali jste mi úpomínku s penálem dneska 9.5.2018 (komunikuji s vámi už od 22.4.2018 a platební informace jste mi vůbec neposlali, do dnešního dne jste mi neposlali fakturu ani za 1. platbu za zkušebný měsíc ani rozšiřující obchodní podmínky, natož na další měsíce. není to korektní chování
ID: YG5AJD45
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Dobrý den,
Děkuji za zastavení na úhradu dlužného poplatku byl již - jako ústřetový krok ze strany firmy be.2 - v plné výši stažen.
Děkuji společnosti vasestiznosti.cz za pomoc pri reseni problému.
Krásný den.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.