Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23237Změna doručovacího parcelshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2018, před 7 lety

Jindřich Jebavý

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží (které jsem nutně potřeboval doručit do dneška) od jedné nejmenované firmy. Zvolil jsem proto nabízenou možnost doručení přes společnost PPL CZ s.r.o. (dále jen "PPL"), na ParcelShop s otevírací dobou všední dny od 7 - 20 hod., víkendy od 8.30 do 18 hod. PPL mi dne 25.4.2018 zaslalo email, ve kterém mi sdělili, že převzali zásilku, kterou mi budou doručovat do výdejního místa PPL ParcelShopu s výše uvedenou otevírací dobou. Následující den mi v 16 hodin přišel email, že PPL doručilo mou zásilku do výdejního ParcelShopu. Když jsem si email pročítal dál, zjistil jsem, že bylo výdejní místo změněno na ParcelShop, ve kterém mají otevírací dobu pondělí až středa od 10 - 18 hod, čtvrtek od 15-18, pátek od 10 - 12 hod. a víkendy úplně zavřeno. O tom, že byl změněn výdejní ParcelShop mě však nikdo neinformoval. Jsem denně od 8 do 18 hodin v práci a vyzvednout zásilku si tak nemůžu. Víkendy má nové výdejní místo zavřené, pondělí mají dovolenou, úterý je svátek, ve středu prostě nemůžu kvůli práci a ve čtvrtek ráno je poslední termín pro vyzvednutí. Když jsem psal následně email přímo na PPL, bylo mi odpovězeno, že původní ParcelShop již neexistuje, takže jim to asi pouze nedopatřením zůstalo v databázi. Dnes jsem volal přímo na operátora, co s tím mám tedy dělat a bylo mi nabídnuto, že mi to zašlou do toho původního ParcelShopu. Když jsem uvedl, že původní dle jejich informací již neexistuje, operátor se podivolal, jelikož on ho tam stále vidí jako aktivní a dnes tam měly být spousty jiných zásilek doručovány. Nabídl mi tedy, že mi to nechá přeposlat jinam, ale jelikož ve výdejním místě mají otevřeno až ve středu, že to bude nejdříve ve čtvrtek a s ohledem na požadovanou pracovní domu tak na druhé straně města. Zásilku jsem nutně potřeboval nejpozději tento pátek, ale díky PPL tuto zásilku budu mít až příští čtvrtek a vyzvednout si ji budu moci na druhé straně Prahy. A tento problém bude mít asi více lidí, jelikož původní ParcelShop neexistuje, ikdyž tam stále posílají zboží.


Produkt

doručování PPL CZ s.r.o. na výdejní ParcelShop (informace zasílají pouze emailem)


Požadované řešení

Změnit systém doručování tak, že v případě změny výdejního místa oproti požadovanému bude osoba, které se doručuje, o změně informována a případně si bude moci zvolit jiné výdejní místo nebo doručení do ruky (jako kompenzace za nepříjemnosti se změnou spojenými).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 08:50, před 7 lety

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.