Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.3. jsem u této zakoupil 3D pero jako dárek. Při rozbalení dárku a detailním prozkoumání oslavenec zjistil, že má pero nakřivo špičku. Zboží jsem tedy zabalil a 19.3. jsem jej předal nepoužité k reklamaci, požadoval jsem výměnu za bezvadné zboží. Reklamaci CZC.cz 13.4. zamítla s odůvodněním „vyjádření technika: Neuznáno, zboží je mechanicky poškozeno. Hrot pera je zaražen dovntř. Testováno - funkce 3D pera OK”.
Se zamítnutím reklamace jsem nesouhlasil s tím, že zboží jsem takto dostal. To jsem sdělil zaměstnanci, který mi zboží po reklamaci vydával, a zboží předal k nové reklamaci, kde jsem tuto skutečnost uvedl.
19.3. jsem vyzval e-mailem společnost CZC.cz aby urychleně vyřešila moji reklamaci, případně doložila, že jsem poškození zboží způsobil já. Pokud tak neučiní, aby mi vrátili peníze.
CZC.cz s.r.o. dosud nedoložilo, že bych zboží poškodil já či o vadě při převzetí zboží věděl. Nedostal jsem zpět ani peníze ani zboží.
POLAROID PLAY 3D pero, kód výrobce, seriové číslo: 5031935493075
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.