Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2324Pozdní doručení dopisu-balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 11 lety

Miroslav Tichý

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 13. 2. 2014 jsem podal dopis - malinký balíček - který vážil
0,019kg na poště v Boru.
Za tuto zásilku jsem zaplatil 75,-Kč!!!!! a zásilka byla doručena¨
19.2.2014.
Tedy od čtvrtka do středy.
Byla to zásilka pro jednoho objednavatele a ten mi už ani nevěřil, že jsem dopis opravdu odeslal.
Prosím o přešetření mojí stížnosti.
Zásilka má číslo RR34466651CZ 523 odesílací pošta Bor, adresát - Liptál.


Požadované řešení

Řešení nechám na vás. Hlavně bych chtěl vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2014 15:36, před 11 lety

U služby balík do ruky je na stránkách http://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky stanoveno, že je garantováno doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky a zároveň, že S adresátem neustále komunikují. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uložíme na poště.
Pokud došlo k porušení smlouvy o poskytnutí poštovních služeb má zákazník právo domáhat se slevy z ceny poskytnuté služby a zároveň případné náhrady škody, pokud škoda v důsledku opožděného doručení vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:44, před 11 lety


Miroslav Tichý

Hodnocení: