Společnost


HPcommerce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23242Vráceno zboží ve 30 denní lhůtě dle platných obchodních podmínek eshopu - komplikace vrátit peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2018, před 7 lety

Pavel Pešek

Znění stížnosti

Dobrý den,
koupil jsem microsd karty 50x po 134kč. Ale bohužel nedostačovaly rychlosti na natáčení videa ve full hd záznamu.
faktura číslo: 18COM00198, objednávka č.:149991
Dal jsem vrátit 45ks karet zpět poštou s příloženým formulářem pro vrácení.
Chtějí mi strhnout 25% tj. 100kč za kus.
V obchodních podmínkách to ale napsáno takto není.
Na navrácení peněz na účet mají 14dní.
24.4.2018 dorazila dle pošty prodejci zásilka.
Prodejce zboží již zkontroloval, a chtěl mi vrátit poměrnou část.
Již jsem shopu napsal, že je případně dám do televize nebo nechám zkontrolovat příslušné úřady.

Je to provozovatel J. S. ze Slovenska, který má více takových eshopů:
VIPMIX.CZ
HPBABY.CZ
HPTONERY.EU
Pojí se to s firmou ARBON,s.r.o.

Maily:
info@hptonery.eu
obchod@hptonery.eu
reklamace@hptonery.eu
Telefon: 608775577

Odpovídají jak se jím zlíbí, mají nepravdivé informace co se nachází ve skladu, jiné množstsví zboží jež je uvedeno na eshopu, hodně problémové reklamace a návraty zboží zpět, problémy s dodáním zboží, slevové kdy nefungují pří uplatnění,špatná komunikace obchodu, sem tam posílají jiné než koupené zboží,zboží bez českého manuálu, zamítli oprávněnou reklamaci, porušují občanský zákoník,nesedí faktury, smluvený datum odeslání nedodržují, s časem si nedělají velkou hlavu, bezdůvodné navýšení ceny, nedodržují ujednané podmínky, prodaly nefunkční telefon, sdělení informací až po vyžádání, chybí součást zásilky, nekalé a lživé praktiky, neseriozní jednání, dluží peníze, žádná snaha řešit ze strany obchodu, neschopní zaměstnanci neví jak ten systém funguje, neřeší problémy, výmluvy že něco nejde, matou zákazníka, nedůvěryhodné informace, cena jednou v eurech po druhé v korunách, chybné kategorie v eshopu pro zboží (osobně nalezeno),zboží co nebilo - pořád ho na webu nabízejí dál, podezřelý obchod, a když je nějaký průšvih, ruce pryč. Info z Heureka.cz
Na tomto vrácení začali teprve pracovat až jsem jim zavolal a potom napsal jejích dva maily. obchod a reklamace.

Dnes na nový email z rána neodepsaly, pořád si dávají na čas.

Vhodné by to bylo řešit asi až po 14 dnech, tj. 8.-9.5.2018

Děkuji za vyřízení

Pešek


Produkt

a:KESDCS16GB:16 GB . microSDHC karta Kingston Class 10 UHS-I (r80MB/s, w/10MB/s)


Požadované řešení

vrátit peníze v plné výši to je 6030kč na bankovní účet dle formuláře na vrácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 13:13, před 7 lety

Z uvedené stížnosti není zcela zřejmé, zda kupující nakoupil zboží jako spotřebitel nebo podnikatel. Služba VašeStížnosti.cz je určena k řešení sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. V případě, že je kupujícím podnikající subjekt, bude stížnost uzavřena. Koupě mezi dvěma podnikateli se řídí jinými ustanoveními občanského zákoníku a níže popsaná situace platí pouze pro případ, že je kupující spotřebitelem.

V případě, že dojde k uzavření kupní smlouvy distančním způsobem (např. přes internet), má spotřebitel možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů po převzetí zboží dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Při odstoupení od smlouvy se celý závazek ruší od počátku. Spotřebitel je povinen vrátit prodejci zboží do 14 dnů poté, co od smlouvy odstoupí. Naproti tomu prodávající vrátí spotřebiteli veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dopravu, které od něj převzal do 14 dnů poté, co spotřebitel od smlouvy odstoupí. Tuto částku není prodávající oprávněn svévolně snižovat. Nemusí tak ale učinit dříve, než spotřebitel zboží vrátí, nebo prokáže, že jej prodejci odeslal.

V případě, že prodávající v uvedené době částku nevrátí, nachází se v prodlení a spotřebitel může požadovat navíc i úrok z prodlení v zákonné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2018 10:05, před 7 lety

Dobrý den,

USKUTEČNĚNÍ OBJEDNÁVKY A PRODEJ

dne 20.3.2018 zákazník učinil objednávku na zboží, které se nenacházelo skladem v jeho požadovaném množství. V době objednání byly SKLADEM pouze 2ks což zobrazoval i status při objednání a proto se zákazník následně 21.3.2018 rozhodl objednávku stornovat a požadoval vrátit peníze na účet.

Dne 22.3.2018 objednávku zákazník opět obnovil a vybral si jiné zboží již v požadovaném množství dostupné. Jelikož před tím zaplacená částka nepokrývala novou objednávku, zákazník musel rozdíl doplatit a i doplatil. Doplatek byl připsán na účet 23.3.2018

Datum uskutečnění prodeje objednávky 50ti kusů 16 GB microSDHC karet bylo dne 23.3.2018 jak uvádí i sám zákazník ve formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy.


ODSTOUPENI OD KUPNÍ SMLOUVY DO 30 DNŮ

Jelikož zákazník nevyužil zákonnou lhůtu na vrácení zboží, měl od nás možnost využít vrácení do 30 dnů, které poskytujeme všem našim zákazníkům ze své dobré vůle. V této lhůtě nad rámec zákona se zákazník rozhodl dne 24.4.2018 zboží zaslat na odstoupení od kupní smlouvy pro 45 kusů 16 GB microSDHC karet na našem zákaznické centrum, kde jsme začali odstoupení od kupní smlouvy ihned vyřizovat.

Dne 26.4.2018 bylo zákazníkovi psáno vyjádření a nabídnuto řešení (viz.: e-mail) :

"Dobrý den, přes našeho dodavatele ještě ověřujeme sériové čísla. Bohužel byla prošvihnuta zákonná lhůta 14 dní. Na našich stránkách uvádíme 30 dnů, které jsou, ale po 14 dnech dle zákona na našem uvážení. Po konzultaci vedením je možné zboží vrátit pouze v případě srážky -34 Kč za každý kus kvůli změně nákupní trhové ceny pokud budou sedět sériové čísla."

(A ne tak jak zákazník ve stížnosti uvádí mínus 100,-Kč za kus a tím hrubě zavádí ostatní zákazníky a poškozuje jméno naší společnosti a vyhrožuje zveřejněním nepravdy což budeme v případě poškození našeho jména nuceni řešit z naši právní kanceláří vůči zákazníkovi)

S tímto zákazník nesouhlasil a stále požadoval úplné vrácení peněz.

Bylo mu odepsáno dne 27.4.2018:
"Dobrý den, prodloužení mimo zákonní lhůtu je limitovaná a to trhovou NÁKUPNÍ cenou (tzn. co my koupíme od našeho dodavatele). Odstoupení je ze zákona 14 dnů, z naší dobré vůle bereme zboží na odstoupení do 30 dnů avšak za podmínek přizpůsobení aktuální ceny na trhu, jedná se tedy o ponížení ceny nákupní nikoli prodejní ceny. "
a následně tentýž den byl zákazníkovi zaslán i tento email:

"Dobrý den, jak jsme Vám již sdělili, je z naší dobré vůle, že bereme zboží i po 14 denní zákonné lhůtě na odstoupení. Velice nás mrzí, že s námi nejste spokojen, ale máme pro vás možnost, vrácení zboží, pod podmínkou ponížení ceny. Bohužel jinak Vám pomoci nemůžeme. Prosím informujte nás, zda budete chtít zboží vrátit nebo Vám ho máme zaslat na Vaši adresu."

Zákazník stále nesouhlasil s našim návrhem a proto mu bylo dne 2.5.2018 vráceno zboží zpět na uvedenou adresu v objednávce.

ZDE UVÁDÍME TAKÉ CITACI Z NAŠICH OP/RP NA NAŠICH STRÁNKÁCH - kde je opět vidět jak zákazník hrubě zavádí ostatní zákazníky.

Zákonem daná lhůta na odstoupení od kupní smlouvy je 14 dnů, my poskytujeme 30ti denní lhůtu na vrácení zboží s tím že může být cena ponížena

"Bude-li umožněno Kupujícímu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě třiceti dnů, pak Kupující bere na vědomí, že vrácená kupní cena může být ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží."

(viz.: naše Obchodní podmínky sekce Odstoupení od kupní smlouvy - 2. Odstoupení v ostatních případech https://www.hptonery.eu/cz-texty-6.html)

Celá situace nás mrzí, z naší strany však byla vyvinuta maximální snaha uspokojit zákazníka což se nepovedlo a zákazník místo smíru volí volbu poškozování dobrého jména naší společnosti.

Co se týče ostatního z Heuréky co zákazník uvádí je irelevantní, jelikož zákazník nemá žádné informace, jak byl každý jeden případ dořešen a musíme zákazníka ubezpečit, že vše bylo dořešeno v prospěch zákazníků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 09:37, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 19:57, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.