Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
obdržela jsem upomínkový dopis od společnosti Intrum Czech, s.r.o., která požaduje jménem klienta BE2 GmbH, uhrazení dlužné částky celkem ve výši 89,61 EUR. Žádné služby jsem od společnosti BE2 nepožadovala, vyplnila jsem pouze někdy v srpnu roku 2016 dotazník k registraci na seznamku, kde bylo uváděno, že se jedná o seznámení ZDARMA. Ve chvíli, kdy v registraci bylo uvedeno, že společnost žádá o sdělení údajů k platební kartě, jsem registraci ani nedokončila, neboť o placenou službu jsem neměla zájem. Nyní i přesto, že jsem dle mého se společností žádnou smlouvu neuzavřela, požadují po mě cestou inkasní firmy částku ve výši cca 2500 Kč (89,61 EUR).
Jakým způsobem mám nyní postupovat? Nevím ani jakým způsobem se mám se společností zkontaktovat, neboť s touto nemám uzavřenou žádnou smlouvu a jejich služby jsem nikdy nevyužila a využívat nechci.
V předchozích komentářích radíte ukončit členství, jsem ale přesvědčená, že jsem se neregistrovala členství neuzavřela. Mám tedy i tak zaslat společnosti "žádost o ukončení služby".
seznamka BE2
Žádám o vyřešení záležitosti přičemž odmítám uhradit poplatek za službu, kterou jsem si neobjednala.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o hlavních vlastnostech poskytované služby. Pokud byla služba společností prezentována jako bezúplatná, nemůže společnost po spotřebitelce žádat uhrazení údajného dluhu. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím naší služby obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné vyhledat na webové adrese: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: IR4PEG40
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 07/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,nemohla jsem souhlasit s obchodními podmínkami,když jsem registraci nedokončila.Je pravda,že jsem první částku zaplatila,ale od Vás mi nepřišel ani jeden email s informací,že členství prodlužuje a za jakých podmínek.Dále jsem nedohledala ve starých emailech,jakékoli upozornění od Vás,že dlužím určitou částku.Snažím se celou situaci vyřešit,bohužel jsem od Vás nedostala uspokojivou odpověd.Žádala jsem Vás o podrobný výpis za,jaké služby dlužím,psala jsem i paní Dvořákové z vymáhající firmy a ta mi odpověděla až za týden.A bohužel se odpověd neshoduje s Vaší.Paní Dvořáková uvádí že dlužím za období 8.3.-8.6. 2018 a Vaše společnost uvádí období srpen 2017.I z tohoto důvody mylných informací odmítám zaplatit.
Kdyby přišlo ihned jakékoli upozornění,že dlužím určitou částku,tak bych samozřejmě celou věc řešila a nenechala to dojít do,tak krajní situace,jako je tato.myslím si,že vaše jednání není správné,kontaktovat zákazníka až vymáhající firmou,bez jakéhokoli předchozího upozornění.
S pozdravem Petra Blechová
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj stížnosti reagovat.
ID: IR4PEG40
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
DobrýDen.
Dnes jsem zaslala dlužnou částku na účet ČSOB,dále jsem zaslala potvrzení o platbě paní Dvořákové.
Dnes jsem i zaslala výpověď a odstoupení od smlouvy na Be2.com mailem a tutéž výpověď jsem zaslala i Vám Be2.cz mailem na zákaznický servis.Dále zasílám výpověď raději i písemně a doporučeně.
Žádám od vaší společnosti písemné potvrzení o smazání mého profilu a zrušení mého účtu a tím pádem i potvrzení,že již u společnosti Be2 žádný dluh nemám!Až mi jistá potvrzení přijdou,budu celou záležitost považovat za vyřízenou.
Děkuji Blechová Petra
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: IR4PEG40
Dobrý den,
jakmile externí společnost platbu potvrdí, Váš profil bude přenastaven a pokud si budete přát, budete si ho moci vymazat nebo pokračovat v používání našeho servisu - z naší strany již nebudou požadované žádné další platby,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.