Společnost


uLékaře.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23249Nedodaná rada - zaplacena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2018, před 7 lety

Jarmila Ištoková

Znění stížnosti

Na webových stránkách společnosti je uvedeno:
"Největší česká medicínská online poradna a průkopník v oblasti telemedicíny si klade za cíl zefektivnit a zkvalitnit české zdravotnictví. Tým více jak 250 lékařů včetně desítek specialistů obslouží průměrně 3 500 uživatelů měsíčně. Poradna je pacientům k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu nejen na webu, ale i přes mobilní aplikaci."

Napsala jsem si v pátek večer o radu, zaplatila poplatek 199,- za odpověď do 6 hodin.Přišla mi informace na email, že mi bude odpovězeno v době fungování poradny, což je od pondělí do pátku od 7 do 20 hodin. Je to v rozporu s tím co uvádějí.
Moc děkuji za pomoc.


Produkt

Můžu Vám přeposlat jejich mail.


Požadované řešení

Vrácení 199 a odškodné 100. Mohla jsem jet na lékařskou službu první pomoci, což teď udělám. Považovala bych za seriozní, pokud si pacient zvolí v pátek večer odpověď do 6 h, že aplikace upozorní, že toto není možné, a nenechá si službu zaplatit. Je to podvodné jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 10:23, před 7 lety

Spotřebitelka uzavřela smlouvu, jejíž součástí je i Právní prohlášení (dostupné zde: https://www.ulekare.cz/pravni-prohlaseni), které v bodu 3.4 uvádí, že "Uživatelé poradny mají garantováno, že odpověď na dotaz dostanou do uvedené doby daného tarifu, která se vztahuje k pracovní době lékařů, tj. v pracovní dny od 07:00 do 20:00 hodin."

Právní prohlášení připojené ke smlouvě má charakter obchodních podmínek. Ustanovení § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, umožňuje určit část obsahu smlouvy odkazem na obchodní podmínky, které navrhovatel připojí k nabídce.

Prezentací, kterou poskytovatel služby volí, konkrétně formulací "Poradna je pacientům k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu nejen na webu,.." ve spojení s nabídkou odpovědi do 6 hodin, však může docházet ke klamání spotřebitele ve smyslu § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Zda v daném případě k přestupku došlo může posoudit Česká obchodní inspekce, která v případě jeho spáchání může udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč dle § 24 odst. 14 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele. Podnět k prošetření je možné podat prostřednictvím elektronické podatelny https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 10:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.