Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2325Neuznané odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 11 lety

Tomáš Budín

Znění stížnosti

U společnosti CZC.cz jsem přes e-shop objednal zboží (mezi ním i tablet). Celou objednávku jsem si (30.1.) přebral na výdejním místě CZC a zaplatil fakturu. Tablet byl zabalen v originální krabici přelepen průhlednými plastovými samolepícími štítky, ale měl porušenou originální ochranou známku. Vzhledem k tomu, že prodejce nabízí použité zboží běžně a dává na ně vesměs plnou záruku nijak mě tato věc neodrazovala. Ještě tentýž den jsem tablet vybalil a zjistil, že nelze zapnout. Vyzkoušel jsem připojit nabíječku, ale na tu přístroj rovněž nereagoval. Proto jsem se rozhodl zboží vrátit v zákonné lhůtě prodejci, což jsem učinil hned následující den (31.1.). Na výdejním místě tablet přebrali proti protokolu – proč také ne, když mi ho před pár hodinami vydávali a mám na to právo… Od té doby vše utichlo. Dne 12.1. jsem tedy požádal mailem o vyjádření CZC. Od té doby jsem se začal opravdu divit. Kontaktovala mě madam Pešková ze zákaznického centra, že zboží nelze vrátit, že má poškozený konektor nabíječky. Prý: „pouze na reklamaci“. Reagoval jsem, že za toto poškození nemohu, že se jednalo o použité zboží a že jsem žil jsem v domnění, že pokud prodávají takovéto zboží tak že je prověřené. Odpověď, že se jednalo o zboží nové mě šokovala. Madam slíbila že toto tedy ještě prověří přes sklad a ozve se. Pote už jen plno lží a zmatených mailů (mohu doložit) a pořád stejná písnička „Nové zboží, nové zboží….“. Ale proti tomu v dalším mailu: „…není v původním stavu, jako nové a jeví jasné známky opotřebění…“ (Po 3 minutách kdy ani tablet nešel zapnout???) a dále: „…na technickém oddělení bylo zjištěno mechanické poškození …. konektor.“ Vše samozřejmě bez jakéhokoli protokolu, pouze přiložená fotografie někde od počítače bůhví od koho. Předpokládám, že technické odd. by mělo odhalit popřípadě zjistit více??? Tablet jsem ochoten poskytnout certifikované zkušebně a uhradit náklady spojené s jeho prověřením, jelikož od CZC není ochota problém řešit. Rád učiním i další kroky, které mi doporučíte aby pravda vyšla najevo.


Produkt

122652 - Tablet Yarvik Xenta, 7", Android, 8 GB


Požadované řešení

Uznání odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, tedy spravedlnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 10:39, před 11 lety

V případě, že je výrobek poškozen, lze od kupní smlouvy v zákonné lhůtě odstoupit dle § 1829 občanského zákoníku. Ovšem, pokud došlo k poškození, kde může prodejce prokázat, že ho způsobil spotřebitel, je třeba nahradit škodu. Do prvních 6 měsíců od zakoupení je povinností prodejce prokázat, že zboží předal kupujícímu v pořádku, k čemuž nestačí pouhý fakt, že zboží mělo být nové. Pokud tak neprokáže, považuje se dle § 2161 občanského zákoníku vada za existující již při převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2014 16:33, před 11 lety

Dobrý den, pane Budíne,

celá, Vámi popsaná situace, mě osobně mrzí. Hlavně pak z toho důvodu, že je celý tento kolotoč úplně zbytečný.

Jak uvádí právní poradna dTestu je na nás, abychom prokázali, že zboží které jsme Vám zaslali, bylo v pořádku. Toto prokazování je ale v dané situaci nemožné a proto Vám musíme umožnit od smlouvy odstoupit.

Prosím o zasání tabletu, a předpokládám že i příslušenství, které zřejmě nevyužijete, zpět na naší pobočku Příbram, buď přes CZC Partnera, nebo poštou. K adrese prosím připište moje jméno, o dořešení celého případu se postarám osobně. Prosím, připojte ke zboží své číslo účtu, abychom Vám mohli zaslat platbu za zboží zpět. Případně přiložte tento formulář http://www.czc.cz/feidhfojeghk2b585rc4g6v5t2/priloha

Omlouvám se za chybné vyhodnocení této situace naším zákaznickým centrem. S vedoucím oddělení zajistíme, aby se taková situace již neopakovala.

Protože chápu, že jsme Vám svým jednáním způsobili zbytečné náklady (cestování, odeslání, apod.), přijměte prosím jako omluvu 200 korunovou slevu na další nákup, kterou připisuji k Vaší registraci a bude automaticky započtena do následující objednávky. Samozřejmě v případě, že nám dáte šanci dokázat, že se jednalo o výjimečnou situaci a nikoli pravidlo.

Děkuji za pochopení a přeji příjemný víkend
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.3.2014 21:11, před 11 lety


Tomáš Budín

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu, díky němuž CZC začalo komunikovat, rovněž oceňuji přístup pana Macka z CZC, myslím, že podobné případy by neměli řešit konzultanti zákaznického centra. Mrzí mě, že společnost CZC nezačala reagovat již na moje předchozí maily přímo na adresu společnosti.