Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si dvě paměťové karty z Vašeho z e-shopu.
https://www.dapeo.cz/128-gb/microsdxc-128gb-sd-adapter-pametova-karta/
Po jejich dodání jsem zjistil, že se jedná o padělky. Skutečná kapacita těchto karet byla pouhých 16GB, zbytek tvořil falešný prostor. V popisu byla uvedena kapacita 128GB, navíc v době objednání tam bylo ještě napsáno, že karta je značky Kingston MicroSDXC. Dodané karty byly neznačkové. Zboží jsem odeslal doporučeně zpět i s dárkem, hadříkem z mikrovlákna. Stihl jsem to udělat do 14ti dnů. Podle podacího čísla zásilka byla doručena. Na reklamaci jste ale nereagovali. Po třech týdnech jsem Vás e-mailem upozornil, odpověděli jste, že věc prověříte. Uběhlo dalších skoro čtrnáct dní a reklamace stále není vyřízena.
https://www.dapeo.cz/128-gb/microsdxc-128gb-sd-adapter-pametova-karta/
vrácení zaplacených peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.