Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23251Účet zrušen, nadále posílají zprávy o zaplacení VIP členství, které je dávno zrušené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2018, před 7 lety

Tomáš Novotný

Znění stížnosti

Jeden měsíc zaplacen na zkoušku. Nelíbilo se mi to, tak účet jsem po 14-ti dnech zrušil. Následující měsíc mi bylo ztrženo z účtu 499,- aniž bych dal příkaz k platbě kartou. Nahlásil jsem to své bance. Banka mi sdělila, že došlo k neoprávněné platbě. Peníze mi na účet vrátila a řeší to s jejich bankou. Potom mi přišel mail (Paidwings AG), že platba byla stornována, ale že mám uhradit 1499,- a moje VIP členství bude aktivní. A dnes další e-mail zaplaťte pohledávku jinak vše předáme inkasní společnosti.
Otázka je jak mám něco zaplatit když už účet neexistuje. Zkoušel jsem to uhradit kartou (pro klid duše), ale nejde to. Účet není a nejde nic odblokovat.


Produkt

Paidwings AG - podvodná seznamka


Požadované řešení

Jak postupovat? Zrušit účet a e-mail a neřešit to?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 08:07, před 7 lety

Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Spotřebitel může využít formulář, který je možné vyhledat na webové adrese http://partnerskaseznamka.cz/pdf/cancellation.pdf.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2018 13:55, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Rád bych doplnil ke stížnosti k podvodné seznamce od společnosti Paidwings AG.
Nakonec jsem vše pochopil a vyvázal se z členství na seznamce novalaska.online
Poslal jsem "oskenovanou" ručně psanou výpověď k datu 3.5.2018

Ale před tím jsem vše nahlásil své bance kdy došlo 3.4.2018 ke stržení částky 499,- aniž bych dal příkaz. Banka vše uznala a peníze se vrátily na můj účet.
Jelikož jsem se vyvázal "oskenovanou" výpovědí k datu 3.5.2018 tak mi bylo jasné, že budu muset vše uhradit zpětně, a že to nebude jednoduché. 15.5.2018 mi přišel e-mail od inkasní společnosti Fairmount GmbH (reprezentující společnost Paidwings AG) na částku EUR 95,50 a k tomu dodané číslo účtu i ref. číslo. Částku požadovali uhradit do 30.5.2018 s tím, že po zaplacení pohledávky bude vše vyřešené a případ uzavřen.
Vše jsem 16.5.2018 uhradil tak jak požadovala firma Fairmount GmbH. Vše mám uložené jak v e-mailech tak i na výpisu z účtu. Zároveň jsem je informoval o zaplacení a poslal jsem jim i čísla transakce, aby si to mohli ověřit.

Snad už je všechno tak jak má být a budu mít klid."

Byl-li dluh splacen, může spotřebitel požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splacen a tím pádem i zanikl.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 22:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.