Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.4.2018 jsem si objednal u dodavatele v Praze ND, které mi následující den byly na Dobírku zaslány a dodavatelem sděleno číslo balíku BA0301449536 k možnému sledování zásilky. Prostřednictvím telefonické spojení s DEPO Liberec jsem byl informován, že balík nebude již možné v pátek tj. 27.4.2018 dodat ani vyzvednout v Depu. S vstřícností mi pracovnice DEPA nabídla, že díky noční směně je možné dodat balík na zvolenou Poštu v daném případě na Poštu Globus Liberec, kde si mohu vyzvednou a zaplatit dobírku v sobotu tj.28.4.2018. Na Poštu v Globusu jsem se dostavil cca. v 11.00 hod. Po předložení mého OP pracovnice K. E. přinesla zásilku a sdělila mi,že mi dobírku nevydá. Důvod? Všechny koordináty na balíku i s dobírkovou složenkou byly ve shodě s mým OP. Jen na složence v mém příjmení "Korselt" bylo vystavovatelem nedopatřením zaměněno písmeno "S" za písmeno "F" tedy uvedené příjmení "Korfelt". Pracovnice mi sdělila, že až si přijde dobírku vyzvednout pan "Korfelt", Tak mu dobírku vydá! Pan "Korfelt" má na to čas do 14.5.2018 ... Následně jsem volal na Call centrum a celý příběh vylíčil. Pracovnice na call centru ověřovala oprávnění odmítnutí Dobírky a ujistila mne,že rozhodné k vydání je cena dobírky a správnost adresy a dobírka mi má být vydána proti úhradě 450.- Kč. Telefonicky jsem s touto informací intervenoval na Poště v Globusu Liberec, kde mi bylo p. K. E. s nepřehlédnutelnou arogancí sděleno, že nějaké Call centrum ji nezajímá a dobírku mi nevydá !!! Jestli mi to vydá DEPO Liberec je to jejich věc, ale dobírku na Depo odešle až po lhůtě 14.5.2018. (Není to úžasné?) Ochota,laskavost a vstřícnost lidí vyhovět termínovému užití zásilky byla tak hrubě znevážena arogancí jedné Vaší pracovnice. V současné době nevím kde a jak mám šanci dovolání nebo jak se ucházet o vyhovění k vydání předmětné Dobírky. Je mi 72 let a tento způsob jednání pracovnice K. E. mi přijde přinejmenším neuctivý a k zákazníkovi Služeb České Pošty dehonestující. Vedle stížnosti si dovoluji požádat o operativní sdělení, jak se mohu domoci vyzvednutí a zaplacení mé dodané Dobírky. Za vyhovění děkuji Roman Korselt
číslo zásilky-dobírky BA0301449536X
Bez prodlení sdělit, kdy a kde mi Dobírka bude dodána nebo kde si ji mohu vyzvednout.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.