Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dle zakázky 101876292 jsem ve shrnutí objednávky měl uvedený termín 23,04. Dne 28.04. již zboží nebylo k dispozici. Musel jsem znovu objednat a znovu jet do H. Počernic. V SMS byl termín 20.04.
Proč se časový údaj na shrnutí objednávky a v SMS liší a který je závazný ?
S pozdravem
J. Rybín
Zbytečná druhá cesta do H. Počernic - případnou kompenzaci.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno v určitý den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.