Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Stižnost na obsluhu soupravy kdy v celem vagonu nefungovala klimatizace. Sileny teplo ....... Pri optani obsluhy mi bylo povedane ze at se uklidnim ze I oni maji v kuchynce 50 stupnu. Z meho hlediska cestujiciho neboli zakaznika me tato informace neuspokojiĺa jelikoz jsem cestovala s devitiletym synem ktery nemohl v klidu spat. Pote jsem se zeptala znovu druhe stuartky ktera byla mnohem ochotnejsi nez ta prva slecna ktera se pocas jizdy chovala ja´ko hulvat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jezdim region jetem sest krat za mesic a znam standart obsluhy ktery mi byl velmi prijemny. Napriklad jsem kdyz jsem si objednala pivo vzdy mi k tomu byl dan I kelimek teraz od te sproste stuartky mi vrazila jen flasku bohuzel neumim pit pivo s flase nejsem zadny robotnik. Rano nam prinese nidani a hodi nam to primo na sedadlo no a to uz byl vrchol toho ze jsem se rozhodla vam touto cestou napsat. Kdyz si predstavim kdo vsechno sedi na sedadlo. Pozaduji vraceni penez predem dekuji za kladne vyrizeni
Listel C:8167001526
Vraceni penez
|
Tweet |
Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost uzavíráme a nebudeme ji publikovat na našich webových stránkách.