Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23264Nezdvorila obsluha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2018, před 7 lety

jana klačanská

Znění stížnosti

Stižnost na obsluhu soupravy kdy v celem vagonu nefungovala klimatizace. Sileny teplo ....... Pri optani obsluhy mi bylo povedane ze at se uklidnim ze I oni maji v kuchynce 50 stupnu. Z meho hlediska cestujiciho neboli zakaznika me tato informace neuspokojiĺa jelikoz jsem cestovala s devitiletym synem ktery nemohl v klidu spat. Pote jsem se zeptala znovu druhe stuartky ktera byla mnohem ochotnejsi nez ta prva slecna ktera se pocas jizdy chovala ja´ko hulvat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jezdim region jetem sest krat za mesic a znam standart obsluhy ktery mi byl velmi prijemny. Napriklad jsem kdyz jsem si objednala pivo vzdy mi k tomu byl dan I kelimek teraz od te sproste stuartky mi vrazila jen flasku bohuzel neumim pit pivo s flase nejsem zadny robotnik. Rano nam prinese nidani a hodi nam to primo na sedadlo no a to uz byl vrchol toho ze jsem se rozhodla vam touto cestou napsat. Kdyz si predstavim kdo vsechno sedi na sedadlo. Pozaduji vraceni penez predem dekuji za kladne vyrizeni


Produkt

Listel C:8167001526


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 10:49, před 7 lety

Zaměstnanec společnosti jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost uzavíráme a nebudeme ji publikovat na našich webových stránkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.