Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Znění stížnosti
Dobrý den ráda bych ukončil VIP členství u internetové seznamky Be2. Me jmeno Martina Urbánková členství na 1.měsíc jsem uhradila dne 30.4.2018, uživatelské jméno Martina
Chci zrušit všechny VIP (Premium), abych nemusela již nic dále platit a také chci smazat svůj profil na této seznamce.
Chci zrušit VIP členství
Chci zrušit VIP(Premium),nechci dále nic platit a chci smazat profil na této seznamce
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti (dále jen "VOP"). Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dle VOP je po uplynutí výše uvedené lhůty pro odstoupení možné smluvní vztah taktéž vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 2TJLKC54
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 30/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobry den,
mam brat tedy celou vec za uzavrenou a nemusim vam dale posilat dopis, fax ci do mailu prikladat prilohu s zadosti o ukonceni? Moje clenstvi bude tedy k 30.5.2018 ukoncene a dalsi penize si nestahnete?
Do mailu jste mi napsali toto:
Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.
coz nekoresponduje s touto vasi odpovedi.
Martina Urbankova
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 2TJLKC54
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 30/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.