Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23274Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2018, před 7 lety

Světlana Janeková

Znění stížnosti

Dobrý den,jak je možné,že při poslání peněz telegraficky je na jedné poště řečeno,že to u dané pošty bude za půl hodiny a pak to tam za dvě hodiny není???Mě nezajímá,co vy garantujete,ne zajímá,co mi řekla paní na poště,ještě když na druhou poštu volala a paní na druhé poště ji tvrdila půl hodiny,tak jak je možné,že to tam ještě nemám a zůstala jsem díky české poště bez peněz???Moc vám děkuju,že budu dva dny hladovět, poněvadž je státní svátek a dámy na poště už se vidí někde jinde,to ne ale vůbec nezajímá,kdybych totiž věděla,že to takhle dopadne poslala by to jinak, nějak,aby to tam bylo opravdu ten den, jenže já už vám nevěřím...děs běs


Požadované řešení

Chci ty peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 11:51, před 7 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Svým jednáním společnost tedy může zavázat a pokud uzavře za společnost se spotřebitelem smlouvu s ujednaným časem plnění (např. do půl hodiny), jedná se o platně sjednaný čas plnění, který by měla Česká pošta dodržet.

Nebyla-li služba splněna dle smlouvy, má spotřebitel možnost službu reklamovat. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.