Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 23.4.2018som si objednala dvakrát topánky vans v hodnote 144.56 eur,platila som ich kartou, č. Objednávky je 195, čakám na tovar alebo vrátenie peňazí, potvrdzujúci mail o prijatí platby mám, ak do piatich dní nepríde odpoveď alebo peniaze resp. Tovar, postupujeme vec pravnikovi, ďakujem PharmDr Jana strinkova
Objednávka 195 z 23.4.2018 vans crimson red
Žiadam tovar alebo peniaze
|
Tweet |
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, proto stížnost uzavíráme.