Společnost


www.pohadkovyweb.cz

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23276Žiadna komunikácia žiaden tovar

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2018, před 7 lety

Jana Strinkova

Znění stížnosti

Dňa 23.4.2018som si objednala dvakrát topánky vans v hodnote 144.56 eur,platila som ich kartou, č. Objednávky je 195, čakám na tovar alebo vrátenie peňazí, potvrdzujúci mail o prijatí platby mám, ak do piatich dní nepríde odpoveď alebo peniaze resp. Tovar, postupujeme vec pravnikovi, ďakujem PharmDr Jana strinkova


Produkt

Objednávka 195 z 23.4.2018 vans crimson red


Požadované řešení

Žiadam tovar alebo peniaze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2018 07:26, před 7 lety

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 08:59, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, proto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.